Якість відеоконтенту в Instagram (рилз, сториз тощо) залежить від кількості переглядів. Соцмережа знижує якість непопулярних відео і дає найкращу для популярного контенту. Про це говорить керівник Instagram Адам Моссері.

У своїх сториз він відповів на запитання в Ask me anything про те, чи втрачають відео якість із часом. Його відеовідповідь опублікував користувач у Threads.

Моссері каже, що компанія хоче показувати відео найвищої якості, наскільки це можливо. Тому коли відео активно набирає перегляди, воно буде вищої якості, а коли його дивляться мало людей — нижчої.

У 2021 році Meta (якій і належить Instagram) прогнозувала, що не зможе встигати за зростаючою кількістю відео, завантажених на платформу. Торік компанія підрахувала, що обслуговує 4 мільярди відеопотоків на день у Facebook, пояснює The Verge.

Тому щоб зберегти, обчислювані ресурси для популярних відео, вони роблять так:

  • Новим, щойно завантаженим відео дають найпростіше кодування. 
  • Коли воно набирає достатньо переглядів, то отримує надійне кодування.
  • А якщо стає популярним, то застосовують найсучаснішу обробку. У результаті — найпопулярніші автори мають найякісніші відео.

«Це працює на сукупному рівні, а не на рівні окремого глядача. Ми схиляємося до вищої якості (більш ресурсоємне кодування та дорожче зберігання для більших файлів) для авторів, які отримують більше переглядів», — пояснив Моссері в коментарях до допису користувача в Threads.

Інший користувач поцікавився, чи ставить такий підхід у невигідне становище авторів із меншими переглядами. Моссері відповів, що різниця в якості «не величезна» і що люди взаємодіють з відео на основі його змісту, а не якості.