30 жовтня мережа «Сільпо» відкрила у Львові новий супермаркет у колаборації з кіберспортивним клубом NAVI (Natus Vincere). Розповідаємо, як виглядає тематичний магазин.
Концепція нового магазину побудована на історії кіберкультури — від перших комп’ютерів до сучасності:
- вивіска складена з клавіш комп’ютерної клавіатури;
- касові зони оформлені у вигляді мікросхем;
- на колонах магазину можна побачити програмний код із сайту «Сільпо».
Також в інтерʼєрі є стилізоване під Windows зображення Silpo 98 — рік заснування мережі.
«Вибір концепції для нового магазину не випадковий — Львів називають неофіційною столицею українського ІТ-комʼюніті. Коли ми працювали над елементами кіберкультурного “Сільпо”, у нас виникла мрія про співпрацю з NAVI. А сьогодні ми пишаємося тим, що в нашому супермаркеті є спеціальна зона, присвячена найтитулованішому кіберспортивному клубу України», — Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі «Сільпо».
До відкриття магазину команда NAVI та інші кіберспортивні інфлюенсери надали лоти для благодійного розіграшу, зокрема джерсі та прапор NAVI з підписами основної команди з Counter-Strike 2. Зібрані з розіграшу кошти передадуть на засоби тактичної медицини для підрозділів ГУР, батальйону «Вовки Да Вінчі», бригад «АЗОВ» і 3 ОШБр.
Читайте також: NAVI стали чемпіонами IEM Rio 2024 з Counter Strike. Це їхній четвертий титул за рік