Spotify оприлюднили фінансовий звіт за третій квартал 2024 року, у якому перевищили всі ключові показники. Компанія має оптимістичний прогноз і на четвертий квартал, тож цей рік може стати першим повністю прибутковим за весь час існування музичного сервісу.

Отже, компанія перевершила свої попередні прогнози та досягла такого результату:

  • Загальний дохід зріс на 19% до €4 млрд.
  • Валова маржа досягла 31,1%.
  • Операційний прибуток збільшився до рекордних 454 млн євро.

Окрім цього, щомісячна кількість активних користувачів зросла на 11%, тобто до 640 мільйонів. А кількість передплатників зросла на 12% — до 252 мільйонів.

«Ми ще ніколи не були в такій сильній позиції, завдяки видатній роботі нашої команди. Я неймовірно пишаюся тим, як ми працювали і якого прогресу досягли», — сказав засновник і генеральний директор Spotify Деніел Ек.

Стримінговий музичний гігант робив зусилля, щоб вийти на прибутковість. Як пише Variety, операційні витрати Spotify знизилися на 8% у третьому кварталі порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Це сталося завдяки скороченню «витрат на персонал» та зменшенню витрат на маркетинг. У кінці вересня компанія налічувала 7 242 штатних працівників після значних звільнень наприкінці 2023 року та на початку цього року.

У червні компанія підвищила ціни на більшість своїх тарифних планів у США. Індивідуальний план подорожчав на $1, з $10,99 до $11,99 на місяць, а сімейний — на $3, з $16,99 до $19,99 на місяць. Це робить Spotify трохи дорожчим у США, ніж його головний конкурент Apple Music.

А у квітні Spotify ввів нову політику, щоб боротися із «нечесними виконавцями» та краще розподіляти невеликі платежі, які не доходять до артистів.