Українська продуктова компанія Reface скорочує 35% своєї команди. Це торкнеться 60 співробітників, йдеться у повідомленні компанії в LinkedIn.
Вона пояснює своє рішення необхідністю досягти прибутковості з січня 2025 року та продовжити інвестувати у створення інноваційних мобільних ШІ-застосунків.
Скорочення стало вимушеним кроком після двох років експериментів і запуску семи нових продуктів. Попри значні успіхи, деякі гіпотези не виправдали очікувань, що вплинуло на потребу оптимізації.
Reface, відома як розробник вірального застосунку для заміни облич, трансформувалася в мультипродуктову ШІ-компанію. Представники компанії висловили вдячність співробітникам, які зробили вагомий внесок у розвиток бізнесу.
Український техсектор переживає хвилю оптимізації, спричинену економічними умовами та необхідністю адаптації до ринкових реалій. Крім Reface, про скорочення повідомили й інші відомі українські технологічні компанії, зокрема Grammarly, RIA.com, airSlate і MacPaw.
Оновлено о 16:50. AIN звернувся за коментарем до Reface та дізнався більше про скорочення.
До скорочення штат компанії складав 165 людей, реструктуризація стосується всієї компанії, а не конкретних відділів. Ті, кого торкнулись скорочення, допрацьовують в Reface два тижні, а також отримають додаткову заробітну плату як компенсацію. Також залишають людям корпоративні ноутбуки і допоможуть із рекомендаціями та референсами для подальшого працевлаштування.
«Наша основна діяльність зосереджена на експериментах із великою кількістю новітніх ШІ-технологій та пошуку інноваційних продуктових юзкейсів. Тому природно, що значна частина гіпотез не виправдовує себе на різних етапах валідації — чи то технічній, чи продуктовій. Це нормальний процес у створенні інновацій, і ми сприймаємо такі результати не як невдачі, а як цінний досвід, що допомагає вдосконалювати нашу стратегію та підхід до створення нових рішень.Кожна перевірена гіпотеза наближає нас до створення продуктів, які справді резонують із потребами користувачів і приносять їм реальну користь», – розповідають у компанії.