Компанія Microsoft презентувала браузерну демоверсію класичної відеогри Quake II, згенеровану штучним інтелектом, повідомляє TechCrunch. Розробка слугує технічною демонстрацією ігрових можливостей платформи Copilot AI. Утім, самі розробники визнають: гра далека від повноцінного досвіду, який пропонує оригінальна версія.

Користувачі можуть кілька хвилин пограти в один рівень Quake II за допомогою клавіатури, перш ніж сплине обмеження за часом.

У блозі Microsoft дослідники розповіли, що використали свою лінійку моделей штучного інтелекту Muse, адаптовану для відеоігор. Ця система дозволяє взаємодіяти з моделлю за допомогою дій із клавіатури або геймпада, а зміни одразу відображаються на екрані — фактично, це «гра всередині моделі».

Щоб продемонструвати цю технологію, розробники натренували AI-модель на рівні з Quake II — права на гру належать Microsoft після придбання ZeniMax.

Проте команда наголосила, що це лише «дослідницький експеримент», а сам досвід варто трактувати як «гру з моделлю, а не самою грою». Серед недоліків — розмиті вороги, неточні лічильники пошкоджень і здоров'я, а також модель забуває об'єкти, які зникають з поля зору на 0,9 секунди або довше.