Innovecs запрошує на серію із 6 лайвкодинг сесій, присвячених створенню краудфандингової платформи. Сесії будуть цікаві back-end інженерам, що спеціалізуються в повному циклі розробки на .NET 5. Участь безкоштовна за умови реєстрації, воркшопи проходитимуть щочетверга о 19:00 починаючи з 22 квітня.

Кожен розробник, що має ідеї для власного стартапу, хоч раз замислювався про тестування гіпотези та збір коштів. Найкраще для цього підійде краудфандингова платформа. Власники таких сайтів також отримують свою вигоду у вигляді невеликої комісії з кожного проєкту або реклами.

За даними офіційного сайту Kickstarter, за час існування краудфандингової платформи з 2009 року було зібрано понад $5,7 млрд від 19 млн інвесторів. На ці кошти успішно профінансовані майже 200 000 проєктів по всьому світу. Краудфандинг користуються величезною популярністю, оскільки допомагає досить просто знайти інвесторів для свого проєкту або, навпаки, підтримати запуск цікавого продукту, фільму, музичного альбому, відеогри тощо.

«А якщо створити Kickstarter власноруч?», — подумали в Innovecs та вирішили показати наживо всі етапи розробки краудфандингового проєкту на .NET 5

Серія лайвкодинг сесій включатиме 6 воркшопів тривалістю 1 годину кожен. Учасники зможуть писати код разом з експертом Innovecs, Дмитром Ростороповим, ставити питання та брати участь в обговоренні процесу. 


Дмитро Росторопов — Software Engineer в Innovecs, спеціалізується на Unity 3D. Дмитро має 6 років практичного досвіду як Full-stack розробник та готовий ділитися експертизою. 

Лайвкодинг сесії з Дмитром будуть цікаві back-end інженерам, що спеціалізуються або хочуть поглибити свої навички в повному циклі розробки на .NET 5, від ідеї до готового продукту. Рекомендований рівень кваліфікації — Middle та Senior.

Календар .NET 5 лайвкодинг сесій від Innovecs:

Step 1: Get started (четвер 22.04 — 19:00).

  • функціональний опис проєкту: реєстрація/авторизація користувача, налаштування профілю користувача;
  • створення та оновлення проєкту, архівація проєкту, інвестиція в проєкт;
  • визначення набору інструментів і технологій: MS SQL, Redis, .NET 5, xUnit;
  • визначення структури проєкту: DAL, BL, Auth, API, UnitTests; формування структури та створення моделей бази даних (класи Entities);
  • контекст бази даних + структура бази даних (ModelBuilder configurations).

Step 2: TDD на практиці (четвер 29.04 — 19:00).

  • реалізація репозиторіїв для роботи з базою даних;
  • створення інтерфейсів для проєктів і користувачів;
  • написання тестів для проєктів і користувачів;
  • реалізація інтерфейсів для проєктів і користувачів.

Step 3: Session management with Redis (четвер 13.05 — 19:00).

  • реалізація Identity;
  • настройка та реалізація session management;
  • реалізація REST API (проєкти, користувачі).

Step 4: Інтеграційний тест (+ API документація) (четвер 20.05 — 19:00).

  • інтеграційні тести with Docker (test environment-docker).

Step 5: Azure cloud Infrastructure (четвер 27.05 — 19:00).

  • налаштування Azure Cosmos DB (MS SQL);
  • налаштування Azure App Service;
  • налаштування Azure Traffic Manager;
  • налаштування Azure Cache for Redis (for session management).

Step 6: Налаштування CI / CD на C # (четвер 3.06 — 19:00).

  • поділ конфігурації на Development та Production;
  • налаштування проєкту Nuke build для збірки та публікації системи на Azure;
  • налаштування Azure DevOps build pipeline.

Це вже третя серія лайвкодинг сесій від Innovecs, що організована на базі InnoHub — івент-хабу компанії. У березні в InnoHub провели Live Coding Lunch «Хайп заради хайпу — чому НЕ треба використовувати SwiftUI» з Максимом Федорякою (Software Engineer (iOS), а минулого року в хабі відбулась Live Coding Session «Мультиплеєрна гра на Unity без костилів» за участі експертів Innovecs Gaming — Станіслава Фелінського (Software Architect) та Тараса Лазоріва (Senior Unity3D Engineer).