Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
«Мобільний Ощад»:
несподівана трансформація державного банку
Знайомтеся, це Ощадик
Цей симпатичний персонаж став символом нового додатку «Ощадбанку» — «Мобільний Ощад», який тільки-но було запущено. Над UX/UI додатку банк працював разом з Alty, відомою компанією по створенню цифрових продуктів. Айдентику ж нового додатку розробляли в Fedoriv Agency. Впродовж наступного року «Мобільний Ощад» замінить наявний «Ощад 24/7», а нова дизайн-система діятиме на засадах простоти, технологічності і позитивної емоційної взаємодії з користувачем.

Як бачимо, «Ощад» глобально змінює імідж та підходи у бізнесі. Він все далі віддаляється від образу банку, в якому раніше лише зберігали депозити та сплачували за комунальні послуги.
Державний цифровий банк
«Ощадбанк» розпочав шлях до діджиталізації 7 років тому. Хоч він дещо із запізненням долучився до перегонів з цифровізації банківських послуг, втім йому вдалося досягнути приголомшливих результатів. У порівнянні з 2014 роком, користування традиційними касами серед клієнтів впало з 80% до 10%, поступившись дистанційним транзакціям через інтернет, мобільний банкінг, банкомати та термінали. Надалі «Ощадбанк» так само робитиме ставку на розвиток цифрових продуктів і цифрових сервісів.

До 2011 року в «Ощадбанку» навіть не було власного контакт-центру. Зараз контакт-центр «Ощадбанку» обробляє 5 млн дзвінків на місяць, з яких 80% проходять через IVR — автоматизований режим самообслуговування. Влітку цього року банк запустив віртуальну помічницю Софію, яка може надати допомогу, почувши лише тему вашого звернення.
У 2015 році «Ощадбанк» першим розпочав кешлес-проекти — спочатку вони були запроваджені в громадському транспорті у Києві, а згодом технологія поширилася всією Україною. Google назвав систему безконтактних оплат у київському метро однією з найпрогресивніших. «Ощад» створює кешлес-території на великих фестивалях, як-от Atlas Weekend.

«Ощадбанк» швидше за всіх інтегрував Google Pay в Європі, а Apple Pay запровадив другим в Україні. Наразі обсяг цих транзакцій в «Ощадбанку» складає понад 13 млрд грн. Крім цього, лише клієнтам «Ощадбанку» доступні оплати NFC-кільцем від Visa.

Створення нового застосунку «Мобільний Ощад» зайняло два роки, і мова йде не тільки про розробку, а й, зокрема, перевірку маркетингових гіпотез та проведення глибинної аналітики та інтерв’ю.
Новий, а не оновлений мобільний додаток
Перший мобільний додаток «Ощадбанку» з’явився майже 10 років тому і покривав лише базові потреби користувачів. Поступово додаток «Ощад 24/7» розвивався і набув майже всіх необхідних функцій, завдяки чому 40% транзакцій банку стали проходити в онлайні. Проте впродовж останньої декади профіль клієнтів суттєво змінився. Тож новий час потребував нових рішень.

Міжнародна консалтингова компанія McKinsey оцінила вплив покоління міленіалів на фінансові моделі банків у $147 млн — власне, саме вони і є основною цільовою аудиторією сучасних банків. Сучасному клієнту потрібний класний емоційний досвід від цифрових продуктів. Користувач не має бути змушений користуватись мобільним банкінгом — йому має це подобатись.

Відтак сучасний клієнт потребує додатку, який є простим, швидким, інтуїтивно зрозумілим, «прикольним» і приємним. Саме це і пропонує новий застосунок «Мобільний Ощад».
Філософія сьогодення
Відтепер ідеї UX є головними драйверами розвитку нового мобільного додатку. Інтерфейс став простим, а кількість необхідних кліків зменшилась в кілька разів. «Мобільний Ощад» написаний на платформі Flutter, яку розробляє Google. Саме привабливість і швидкість платформи Flutter стала стимулом для створення абсолютно нового додатку замість оновлення старого. Важливим є і те, що код для iOS та Android пишеться одночасно, що забезпечує можливість швидкого та синхронного оновлення додатку. Наступного року застосунок отримає чимало глобальних оновлень.

Новий віртуальний персонаж Ощадик супроводжуватиме клієнта на кожному кроці користування додатком. Ощадик має забезпечити приємний емоційний досвід взаємодії з інтерфейсом застосунку, він уособлює фановість і клієнтоорієнтованість нового «Ощаду».
Ощадик як символ змін
Новий додаток відображає сучасні тренди, його значення неможливо переоцінити, оскільки саме через застосунок клієнт найчастіше взаємодіє з банком.

«Мобільний Ощад» має всі сервіси, які були в попередньому додатку. Звичні послуги в новому дизайні. Все зручно, просто, швидко. Скачати додаток можна в AppStore і Google Play.

2022 року «Ощадбанк» обіцяє здивувати ґрунтовними оновленнями та новим функціоналом, які перетворять новий додаток на справжній «банк у смартфоні».
Подивимося, чим іще здивує нас Ощадик наступного року, але одне можна сказати напевно: «Ощадбанк» упевнено відрізняється від «Ощадбанку» минулого, і цю різницю можна побачити навіть у розрізі кількох років. Банк крокує серед перших у цифрових трендах мобільного банкінгу сьогодення та має серйозні наміри найближчим часом стати одним із трендсеттерів цього напряму. (Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011)
Маєте картку «Ощаду»? Встановлюйте новий додаток!
Звісно, для Android та iOS
ТЕКСТ
Сергій Казарян
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Wise IT
Що це означає?
ДИЗАЙН
Світлана Волчкович
МЕНЕДЖЕР
Насильнєва Ірина
ФОТО
Ощадбанк
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA