Матеріал підготовлено за підтримки PayForce
Що це означає?
UA EN

Модуль віддаленої ідентифікації та єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів.

Модуль віддаленої ідентифікації  та єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів.

Чому клієнти обирають PayForce

Уже понад 8 років українська компанія PayForce розробляє фінтех-рішення для клієнтів з банківського сектора та ритейлу. Її ключовим продуктом є багатомодульна система онлайн-банкінгу, інтегрована понад десятьма банками для дистанційного обслуговування своїх клієнтів. Одна з переваг цього рішення — можливість збільшувати функціональність, встановлюючи додаткові модулі. Найбільшим попитом серед них на ринку користуються модуль віддаленої ідентифікації та єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів.

A PayForce image.

У спільному з PayForce проєкті AIN.UA поспілкувався з командою компанії, а також її клієнтами — АТ «Кредобанк» та АКБ «Індустріалбанк» — про те, чим ці два технологічні рішення особливі для українського ринку та які переваги партнерства відчувають на собі банки.

Платформа онлайн-банкінгу для фізичних осіб, ФОПів та юридичних осіб — це основний продукт PayForce. Такі банки як АКБ «Індустріалбанк», АТ «Кредобанк», АТ «Банк інвестицій та заощаджень», АТ «Комерційний індустріальний банк» вже мають його у своєму портфелі технологічних рішень для обслуговування клієнтів. Ця система — багатомодульна, завдяки чому кожен банк може для себе обрати необхідний йому рівень функціональності.

Почати можна з базового — з реєстрації продуктів, користувачів, відкриття депозитів, кредитів, управління картками, платежі та перекази, а у процесі розвитку бізнес-процесів — інтегрувати додаткові модулі, які розробляє in-house-команда PayForce, і що вже мають на сьогодні понад 50 успішних впроваджень.

У портфоліо компанії є рішення для переказу за номером телефона, переказу за геолокацією, розділення рахунку з друзями, обміну валют, персональний фінансовий менеджер та багато інших. Та найбільш популярними серед клієнтів є два з них: модуль віддаленої ідентифікації та рішення для обслуговування фізичних осіб та ФОПів у єдиному інтерфейсі.

Чим особливий модуль віддаленої ідентифікації PayForce

Чим особливий модуль віддаленої ідентифікації PayForce

Чим особливий
модуль віддаленої
ідентифікації PayForce

Це рішення дозволяє стати клієнтом банку віддалено, без потреби відвідувати відділення, пройшовши ідентифікацію з використанням «Дії» або BankID. Це особливо актуально в умовах повномасштабної війни — коли багато українців виїхали за кордон. Розробку цього модуля PayForce почав одразу після того, як Національний Банк України дозволив застосовувати відповідні технології верифікації особи у банківському секторі. Вже у липні 2021 році компанія стала однією із перш серед вендорів модуля віддаленої ідентифікації на українському ринку.

Наш модуль має низку переваг: по-перше, наше рішення для віддаленої ідентифікації є market ready. Тобто, його лише потрібно інтегрувати у backend та frontend-частини системи онлайн-банкінгу, а це набагато швидше, ніж замовляти розробку модуля з нуля. При цьому ми надаємо повний технічний супровід і підтримку системи. По-друге, ми не беремо комісію з наших клієнтів за кожну ідентифікацію потенційного клієнта. Ми пропонуємо “золоту ліцензію”, тобто продаємо модуль разом з невиключними правами інтелектуальної власності на нього.

Тетяна Ніколенко

співзасновниця та заступниця СЕО PayForce.

A picture of Tatyana Nikolenko.

Модуль віддаленої ідентифікації підтримує технологію Liveness Detection та FaceMatch, що дозволяє порівнювати миттєві фото клієнтів з отриманими через систему та визначати реальність особи. При розробці цих компонентів команда PayForce використовувала найсучасніші бібліотеки та математичні моделі, що аналізують обличчя, розділяючи його на багато точок, що виключає можливість авторизації за допомогою цифрових репродукцій. Вони створювалися протягом кількох років і постійно удосконалюються, що гарантує найвищий рівень захисту даних клієнтів банків.

Процес виглядає так: завдяки Liveness Detection клієнт банку робить фотографію, а FaceMatch забезпечує її коректне порівняння з фотографією клієнта з «Дії». Застосування комбінації цих двох методів унеможливлює будь-які шахрайства.

Наша система порівнює ці обличчя, і якщо вони сходяться, клієнт вважається проідентифікованим. У деяких банках це робиться вручну — спеціаліст в оперативному відділі руками перевіряє, чи на фото одна і та ж особа, потім натискає кнопку, що дозволяє клієнтам продовжити операції. Звісно, автоматизація є більш зручною, тому що вона прискорює процес, робить його безшовним і не змушує клієнта чекати, а це додаткова гарантія, що клієнт пройде шлях до кінця та стане повноцінним клієнтом.

Тетяна Ніколенко

співзасновниця та заступниця СЕО PayForce.

«Нашу плідну співпрацю з PayForce ми розпочали ще у 2017 році з побудови інноваційного мобільного банкінгу, що давав можливість випустити онлайн наперед оплачену картку та оцифрувати її прямо у застосунку перетворюючи смартфон на платіжний пристрій. То було рішення задовго до приходу в Україну платіжних гаманців Apple та Google Pay. І це було єдине таке рішення в Україні, бо інші банки мали окремі платіжні додатки, а у нас було все в одному з миттєвим випуском наперед оплаченої картки.

Продовжуючи розвивати нашу систему мобільного банкінгу, ми разом з PayForce, запустили на початку цього року і такий важливий для нас модуль віддаленої ідентифікації, що дає нам зараз можливість активно залучати нових клієнтів без відвідування відділень. Перевагою цього рішення є досить простий та повністю автоматизований процес ідентифікації з використанням “Дії”, функції реального розпізнавання живої людини на фото та автоматичного порівняння людини та фото з “Дії”, що виключає  можливість авторизації за допомогою репродукцій.

На сьогодні, завдяки модулю віддаленої ідентифікації клієнти можуть не тільки скористатися класичними банківськими продуктами та відкрити нові, а й нашою новою функцією, розробленою разом з PayForce — месенджером, вбудованим у мобільний банкінг. Це новий модуль, що дозволяє клієнтам одного банку спілкуватися між собою, пересилати фотографії, аудіозаписи та емоджі та має наскрізне шифрування, що гарантує повну безпеку»,

Іван Кожура

заступник голови правління
АКБ «Індустріалбанк»

Industrial Bank.

Єдиний інтерфейс  для обслуговування фізичних осіб та ФОПів — чому це зручно

Єдиний інтерфейс  для обслуговування фізичних осіб та ФОПів — чому це зручно

Єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів — чому це зручно

Багатомодульна система онлайн-банкінгу, що є ключовим продуктом PayForce, пропонує своїм клієнтам й інші унікальні рішення. Зокрема, єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів у одному додатку, з відображенням усіх продуктів на одному екрані та можливістю робити перекази з рахунку ФОП на рахунок фізичної особи, не перемикаючись між екранами.

Багато спеціалістів в Україні працюють як фізичні особи-підприємці. Водночас вони залишаються фізичними особами, коли мова йде про банківські операції. Коли людина заходить у мобільний додаток, де у неї відкриті різні рахунки, то постійне перемикання між банкінгами — щоб перекинути, наприклад, гроші з ФОПу на рахунок фізичної особи, потім заходити на фізичну особу і вже звідти витрачати ці кошти… Це не дуже простий шлях.

Дмитро Гавриков

засновник та СЕО PayForce.

Це рішення PayForce запустив понад 5 років тому, чудово розуміючи потреби клієнтів при користуванні мобільним банкінгом. Наразі це рішення розширено модулем віддаленої ідентифікації для фізичних осіб-підприємців. Це дає можливість легко відкривати рахунки в українських банках, робити інші необхідні операції — дистанційно та з будь-якої країни світу.

An image of three phones.
Це дві абсолютно різні юридичні форми, але по суті — одна людина, яка є і ФОПом, і фізичною особою, отримує абсолютно однаковий сервіс у тому ж інтерфейсі, має однаковий user experience. Таким чином, цей продукт дає банкам можливість, по-перше, приваблювати більше користувачів, тому що одна справа, коли я просто ФОП і шукаю якісь рішення для ФОПа, і геть інше — це комплексне рішення, що задовольняє мої потреби ще й як фізичної особи. По-друге, це можливість віддалено залучити такого клієнта. Це ті переваги, що дають унікальність нашому рішенню.

Тетяна Ніколенко

співзасновниця та заступниця СЕО PayForce.

АТ«Кредобанк» розпочав співпрацю з PayForce у 2018 році з проєкту впровадження платформи онлайн-банкінгу для фізичних осіб та ФОПів. Спільно ми розробили мобільні застосунки для iOS, Android та web-версію, а також безшовну інтеграцію з сервісом р2р-переказів Pay4 від PayForce.

Однією із переваг впровадженого АТ «Кредобанк» разом із PayForce онлайн-банкінгу є можливість управління рахунками фізичної особи та ФОПа не лише в одному мобільному застосунку, але й на одному екрані. Наші клієнти мають можливість побачити залишки по всіх своїх приватних і ФОП рахунках одразу. Це дозволяє економити час, а також уникати окремих спеціальних доступів, логінів тощо. Також зручним є те, що для виконання платежів ФОПів не потрібно мати окремого ЕЦП (електронний цифровий підпис) від АТ «Кредобанк». Завдяки виконаній інтеграції в нашому онлайн-банку можливо використання більшості ЕЦП офіційно акредитованих в країні.

Зараз наші команди працюють над наступним цікавим та достатньо амбітним проєктом, про який зможемо розповісти трохи пізніше, коли будемо готувати бета-версію»,

Олександр Овчарук

виконавчий директор напрямку електронного бізнесу АТ «Кредобанк»

KredoBank.
Формату Article
ТЕКСТ
Ліза Пальчинська
ЛІТЕРАТУРНА РЕДАКТОРКА
Оля Закревська
Фото
Тетяна Бондарюк
Дизайн та верстка
Artycoders
Продюсер
Надя Миколаєнко
Менеджер
Яна Проценко
Представник PAYFORCE
Дмитро Скотаренко
ФІНТЕХ-РІШЕННЯ ДЛЯ БАНКІВ ТА РИТЕЙЛУ
Як Дмитро Гавриков розвиває PayForce та допомагає бізнесам диджиталізуватися
Повний цикл розробки онлайн-банкінгу та адаптивність до змін
Чим унікальні рішення PayForce для українського ринку
ЯК «ТЕРМІНАЛ» ВІД ПРИВАТБАНКУ ПОЛЕГШУЄ ЖИТТЯ
Додаток забустив магазину продажі на 17 %
ЯК ПРАЦЮЄ ПОШУК КОХАННЯ З ТОЧКИ ЗОРУ ТЕХНОЛОГІЙ
Завдання, які вирішує компанія Quarks, що робить застосунок для знайомств