Український Forbes підготував черговий рейтинг найбільших інтернет-магазинів уанету за виручкою. Минулого року видання складало рейтинг гравців ринку електронної комерції, але лідером і тоді, і зараз є онлайн-магазин «Розетка», заснований Владиславом Чечоткіним. Рейтинг опубліковано в жовтневому номері журналу.
За оцінками видання, торік ринок e-commerce в Україні зріс на 40% і становив $1,6 млрд. А десятка найбільших гравців ринку за рік заробила сукупно понад $840 млн. Водночас загальний обсяг інтернет-торгівлі в ритейлі в Україні залишається незначним – близько 2% (у Великій Британії – 12%, у США – 10%). Але цього року тенденції не такі обнадійливі: ринок може повернутися до показників 2012 року, очікується падіння виручки в доларовому еквіваленті.
Повністю рейтинг інтернет-магазинів уанету, за версією Forbes, виглядає так:
- Інтернет-магазин «Розетка«. Заснований у 2004 році Владиславом Чечоткіним. Виручка магазину за минулий рік склала близько $350 млн.
- Інтернет-магазин «Алло«. Виручку онлайн-підрозділу мережі за минулий рік оцінили в $100 млн. За даними УАДМ, мережа посіла перше місце в рейтингу якості call-центрів.
- Інтернет-магазин Mobilluck.com.ua. За оцінкою видання, за минулий рік компанія показала найменший приріст виручки порівняно з попереднім рейтингом – показник збільшився на 5 млн і становив $80 млн.
- Інтернет-магазин «Фокстрот«. Онлайн-підрозділ мережі минулого року наростив виручку на 13% до $70 млн.
- Інтернет-магазин «Фотомаг«. Виручку компанії за минулий рік оцінили в $57 млн. Влітку минулого року магазин змінив господаря. А навесні цього року з’явилися повідомлення про те, що у магазину – фінансові проблеми, співробітники звільняються, а частину процесів узяв на себе Fotos.ua.
- Інтернет-магазин Fotos.ua. За даними видання, за минулий рік оборот компанії впав на 10%. Виручку оцінили в $45 млн.
- Інтернет-магазин Deshevshe.net.ua. Близько 70% клієнтів магазину – постійні покупці. Виручка компанії склала близько $40 млн.
- Шопінг-клуб modnaKasta. За підсумками минулого року виручка компанії зросла майже на 100% ($39 млн), а навесні цього року одного з її засновників і директора Андрія Логвина обрали депутатом Київради.
- Шопінг-клуб LeBoutique. Виручку компанії оцінюють у $35 млн. На AIN.UA можна почитати про те, як влаштована робота в компанії.
- Інтернет-магазин Comfy. Велика офлайнова мережа запустила свій онлайн-магазин влітку 2012 року. За даними 2013 року його виручку оцінили в $28 млн.
Виручку оцінювали на підставі обсягів сегментів, у яких торгують магазини, часток учасників, рекламних бюджетів, відвідуваності сайтів, середньої конверсії та середнього чека.
Нагадаємо, УАДМ наприкінці серпня опублікував щорічне дослідження якості телефонного обслуговування користувачів найбільших інтернет-магазинів України. Лідером за якістю call-центрів серед 20 найбільших українських інтернет-магазинів виявився Allo.ua.