Державний поштовий оператор «Укрпошта» оголосив про офіційний запуск послуги «доставка з Китаю». Про новий формат співпраці керівництво «Укрпошти» домовилося ще наприкінці минулого року під час зустрічі з керівниками Поштової групи Китаю в Пекіні (китайський оператор безпосередньо працює з місцевими інтернет-магазинами).
В «Укрпошті» обіцяють, що тепер українці зможуть отримувати товари, замовлені в китайських інтернет-магазинах, протягом 7-10 днів відтоді, як було оформлено замовлення. У деяких випадках посилка може прийти навіть за п’ять днів з моменту замовлення. Раніше пересилання таких відправлень займало в середньому близько трьох тижнів.
Йдеться про посилки вагою до 2 кг, з товарами, замовленими на онлайн-майданчиках AliExpress, Taobao, Tmall і китайському eBay. В «Укрпошті» не будуть додатково стягувати гроші за такі доставки, як повідомили AIN.UA в компанії. Але чи зміниться ціна для користувача на товари, що доставляються за такою схемою, залежить і від Пошти Китаю.
Технологічно таке скорочення термінів доставки стало можливим, оскільки замовлення, здійснені українськими користувачами, будуть групуватися і пересилатися окремим пакетом, а не в загальному потоці поштових відправлень.
До старту послуга проходила тестування кілька місяців. Її анонсували в грудні минулого року:
Про новий формат співпраці керівництво «Укрпошти» домовилося під час зустрічі з керівниками Поштової групи Китаю в Пекіні (китайський оператор безпосередньо працює з місцевими інтернет-магазинами).
Коли користувач з України оформлятиме замовлення в китайському інтернет-магазині, посилка буде відповідно маркуватися, і всі замовлення групуватимуться і пересилатимуться окремим пакетом, а не в загальному потоці поштових відправлень. Таке нововведення дасть змогу скоротити термін доставки до 7-10 днів, вважають в «Укрпошті». Крім того, якщо послуга стане масовою, можливо, посилки групуватимуться не просто по Україні, а за її регіонами.
Такі посилки доставлятимуть кур’єри. В «Укрпошті» допускають, що для таких посилок працюватиме окремий трекінговий сервіс.
Нагадаємо, нещодавно аналітики TNS Ukraine опублікували дослідження про те, що українці купують в інтернеті. Аудиторію, яка в Україні здійснює покупки онлайн, оцінили в 3,5 млн осіб.