Dogz&Burgerz – ще один формат сімейства GastroFamily, який Дмитро Борисов масштабує через франшизу. У чому концепція закладу, де можна відкрити ресторан і скільки інвестицій на це потрібно – розповів AIN.Business франчайзинговий директор мережі Максим Цибрій.
Минулого разу говорили про те, як відкрити «Білий налив» та «Мушлю». Тепер – франшиза ресторанів Dogz&Burgerz.
Що таке Dogz&Burgerz – концепція
«Це про хотдоги й бургери, які подають разом із картопляними діпами чи бататом. Можна вважати, що Dogz&Burgerz нагадує посилену версію «Білого наливу», де напої ті ж самі, але флагман – їжа», – говорить Цибрій.
Заклад прагне поєднувати ціни та швидкість фастфуду з якістю ресторанів. Замовлення тут видають швидко – за 2-5 хв, а ціни – у межах 39-160 грн. При цьому в Dogz&Burgerz готують мармурову яловичину, стейки з тунця та трендові соуси, як-от гуакамоле і блючиз.
Є окрема лінійка рослинних бургерів та коктейльний бар, де, крім пива та сидру, подають піна коладу, джин-тонік, блакитну лагуну тощо.
Обираємо локацію
Зараз працює 3 заклади в Києві та один у Дніпрі. «Пріоритет – міста від 200 000 населення. Тобто будь-який обласний центр може прийняти об’єкт такого формату», – говорить Максим.
Щоб відкрити Dogz&Burgerz, потрібне приміщення площею 120-150 кв. м з потужністю в 50 кВт у найтрафіковіших локаціях міста.
Ціна питання
- Паушальний внесок – $30 000.
- Роялті – 5% від обігу щомісяця.
- Інвестиції – $800-1200 на кв. м.
Згідно з фінансовою моделлю, заклад має приймати в середньому 800 гостей на добу, тобто 25 000 на місяць. Середній чек – 100 грн. У компанії розраховують, що ресторан працюватиме з оборотом у 1,5 млн грн на місяць. Собівартість їжі та напоїв складатиме 45%, а рентабельність – 15%.
Для партнерів, які відкривають кілька форматів GastroFamily, є невелика знижка на паушальний внесок.
Вимоги до партнера
Досвід у ресторанному бізнесі не обов’язковий. Головне – щоб партнер дотримувався стандартів GastroFamily.
«Є приклади франчайзі, яких ми відбирали не дуже прискіпливо. Їхні об’єкти працюють утричі гірше за ті, якими керує партнер з потужною підприємницькою жилкою. Наш бізнес вимагає занурення, хоч і не стовідсоткового. У франчайзі може бути паралельна робота будь-якого рівня і рангу, але він повинен приділяти закладу увагу та проявляти ініціативу», – говорить Цибрій.
Процес запуску точки
- Залишити заявку на сайті.
- Обговорити деталі з менеджером Gastrofamily.
- Підписати договір комерційної концесії.
- Знайти приміщення та укласти договір оренди.
- Зробити ремонт та встановити обладнання.
- Набрати команду та пройти навчання.
- Запуститися та працювати.
Найчастіше шукає приміщення та домовляється за оренду Максим. Планування, технічний проєкт і дизайн-план розробляє також технічний відділ компанії Борисова.
HR-спеціалісти GastroFamily підбирають кандидатів на керівника та бухгалтера. Керівник спершу стажується на активній точці, а потім самостійно набирає решту команди.
Від підписання орендного договору до відкриття закладу проходить у середньому 3 місяці. Після запуску партнер і компанія Борисова – постійно на зв’язку. З цього моменту за роботою франчайзі слідкує операційний директор напряму Dogz&Burgerz.