Сервіс Duolingo, що допомагає вивчати іноземні мови, представив свій щорічний Language Report. У ньому, серед іншого, є цікаві висновки. Наприклад, Netflix спонукає людей вивчати іноземні мови. 70% опитаних повідомили, що саме серіали мотивували взяти їх почати вчити нову мову:
- 37% опитаних почали вчити іспанську після серіалу “Паперовий будинок” / Money Heist.
- 28% опитаних взялись за корейську після “Гри в кальмара” / Squid Game.
- На 20% опитаних вплинув серіал “Емілі в Парижі” / Emily in Paris.
- 16% опитаних розповіли, що взялись за німецьку і французьку після серіалів “Пітьма” / Dark та “Люпін” / Lupin.
Зважаючи на це, Duolingo навіть запустив кампанію під другий сезон Emily in Paris: не будь як Емілі, не переїзди до Парижу не знаючи жодного слова французькою.
Ще один висновок — TikTok: перегляд роликів іноземною мовою спонукає кожного четвертого до вивчення нової мови.