Сервіс Duolingo, що допомагає вивчати іноземні мови, представив свій щорічний Language Report. У ньому, серед іншого, є цікаві висновки. Наприклад, Netflix спонукає людей вивчати іноземні мови. 70% опитаних повідомили, що саме серіали мотивували взяти їх почати вчити нову мову:

  • 37% опитаних почали вчити іспанську після серіалу “Паперовий будинок” / Money Heist. 
  • 28% опитаних взялись за корейську після “Гри в кальмара” / Squid Game.
  • На 20% опитаних вплинув серіал “Емілі в Парижі” / Emily in Paris. 
  • 16% опитаних розповіли, що взялись за німецьку і французьку після серіалів “Пітьма” / Dark та “Люпін” / Lupin. 

Зважаючи на це, Duolingo навіть запустив кампанію під другий сезон Emily in Paris: не будь як Емілі, не переїзди до Парижу не знаючи жодного слова французькою. 

Ще один висновок — TikTok: перегляд роликів іноземною мовою спонукає кожного четвертого до вивчення нової мови.