Сервіс оплати за покупки частинами Rulla вивів на український ринок платіжних послуг нову опцію — наразі для того, щоб надавати своїм клієнтам безвідсоткову розстрочку, не потрібно, щоб вони оформлювали замовлення онлайн. Це можна зробити у 2 кліки просто в офлайн-магазині або дистанційно, не відвідуючи магазин взагалі. Все, що потрібно покупцеві, аби сплатити за товар або послугу за допомогою оплати в 3 платежі з Rulla, – це смартфон, яким потрібно відсканувати QR-код (або отримати його від продавця у СМС).

Це максимально зручний спосіб оплати, яким можна скористатися буквально в будь-якій ситуації:

  • на касі в торговельній точці;
  • на складі, навіть за відсутності каси, терміналу та співробітника, що приймає гроші;
  • в будь-якому місці, де клієнт може підключитися до мережі інтернет;
  • дистанційно – за згенерованим продавцем посиланням, навіть без онлайн-магазину.

Така форма оплати надає унікальну можливість продавати товари або послуги в розстрочку навіть тим бізнесам, яким раніше це було недоступне через відсутність повноцінного інтернет-магазину або технічні складнощі.

Як працює оплата в 3 платежі без онлайн-магазину?

Використовувати можливості Rulla офлайн можна у різний спосіб, в залежності від специфіки бізнесу продавця.

Покупець може самостійно оформити розстрочку по QR-коду

В особистому кабінеті продавця на rulla.com в розділі QR/SMS можна завантажити QR-код для оплати. Цей код зручно розмістити в будь-якому місці свого офлайн-магазину або навіть надіслати клієнтові. Для оформлення замовлення таким чином не потрібно реєструватися, додавати товар в кошик і робити що-небудь ще. Продавцеві не потрібно взагалі мати інтернет-майданчик для того, щоб пропонувати своїм клієнтам оплату в 3 платежі від Rulla.

QR-код для оплати частинами можна зчитати просто з екрану смартфона. У разі цього способа сплати суму та найменування товару/послуги до полей віджета Rulla вносить сам покупець. Після чого покупець верифікується в сервісі й отримує безвідсоткову розстрочку на покупку на 2 місяці. Після успішної оплати, продавець отримує повідомлення з сумою та найменуванням, а повну вартість товару – на наступний день.

Продавець створює персональне посилання для оплати в 2 кліки

Коли клієнт хоче купити що-небудь, але не має з собою потрібну суму, менеджер магазину може в особистому кабінеті згенерувати посилання для оплати через Rulla та надіслати його клієнту в SMS-повідомленні. За цим посиланням у клієнта відкриється віджет, в якому потрібно також пройти верифікацію та підтвердити оплату.

Цей спосіб вимагає більше дій від магазину, але менше помилок і неточностей.

У чому перевага Rulla для офлайн-бізнесу?

Нова опція – це механізм для продажу в розстрочку через сервіс Rulla без онлайн-магазину. Оплата за допомогою QR-коду і персональних посилань в SMS дозволяє бізнесам гнучко поєднувати онлайн та офлайн. Більше того, тепер за допомогою Rulla продавати в розстрочку можуть навіть ті бізнеси, яким це раніше було недоступним з різних причин. Для цього не потрібно взаємодіяти з банками та їхніми кредитними програмами, все що потрібно – це клієнт зі смартфоном. Вся оплата робиться в 2 кліки. 

Щоб почати продавати на виплат, магазину знадобиться всього 1 хвилина на підключення до Rulla: достатньо подати коротку заявку на сайті та, отримавши доступ в особистий кабінет, згенерувати посилання для QR-коду або SMS. Подати заявку на підключення Rulla можна через форму на сайті rulla.com.


Rulla – це:

  • Розстрочка за карткою будь-якого банку за 30 секунд без документів.
  • Різні варіанти оплати частинами для покупця від 0.01% на місяць.
  • Сума розстрочки від 500 до 20 000 грн (зі збільшенням до 50 000 грн).
  • Термін сплати до 24 місяців кожні 30 днів.
  • Оплата замовлення за QR-кодом або СМС без інтеграції та IT.
  • 100% гарантія переказу коштів продавцю.
  • Переказ повної вартості покупки магазину наступного дня.
  • Проведення платежів на різні юр.особи та р/рахунки продавців.
  • Швидка інтеграція з онлайн магазином за допомогою готових модулів CMS.
  • Можливість застосування в будь-якій офлайн/онлайн точці продажу або соц.мережах/месенджерах.