Український стартап Noty.ai, що транскрибує відеодзвінки й формує звіти, залучив $200 000. Лід-інвестором є новостворений фонд GEEK Ventures, запущений ангельським інвестором Ігорем Маханьком та засновником компаній 3DLOOK Вадимом Роговським. Про це AIN.UA розповіли представники Noty.ai й GEEK Ventures.
Деталі інвестування
- Крім фонду GEEK Ventures, що виступив лід-інвестором, у стартап вклалися Еліас Веріс з Google for Startups та СEO Sheetgo Янік Раул. Як зазначають у Noty.ai, чеки в раунді — від $10 000 до $80 000.
- Всі кошти інвестовані відповідно до угоди SAFE (договірна форма інвестицій, за якою інвестор вкладає в компанію кошти, а її акції отримує пізніше).
- Це перші залучені інвестиції Noty.ai. Зі старту, що припав на кінець 2020 року, проект розвивався на кошти фаундерів.
“Для нас важливим було залучити smart-money від людей з однаковими цінностями і вайбом, і ми це успішно зробили. Кожен з наших інвесторів отримує сповіщення, коли нам потрібна консультація чи допомога, допомагає в зоні своєї експертизи, що врешті допоможе нам швидше досягти необхідних результатів” – коментує співзасновниця та СЕО Noty.ai Наталія Маріна.
Що таке Noty.ai
Продукт Noty.ai – однойменний сервіс, що транскрибує відеодзвінки й формує звіти про домовленості, завдання, зустрічі тощо. На момент виходу матеріалу він інтегрований в Google Meet, G-Doc, G-Drive, Google Calendar та Slack. На черзі – Zoom, відмічають представники стартапу.
“Під час дзвінка в Google Meet з’являється поле з нотатками, де учасники конференції бачать паралельне переведення розмови у текстову версію. Текст можна виділяти, редагувати, поширювати в CRM-систему, надсилати та ділитись у вигляді Google-документа”.
Представники Noty.ai.
В 2020 році Noty.ai заснували Наталія Маріна, Микола Зомчак та Марко Вовчок. За даними компанії, на кінець 2021 року сервісу віддають перевагу 1217 людей з понад 30 компаній. При цьому, 60% юзерів використовують Noty щоденно чи щотижнево.
На що підуть залучені кошти
Отримані $200 000 в Noty.ai планують направити на подальший розвиток та розробку продукту, інтеграцію сервісу із Zoom, Salesforce й Hubspot, а також маркетинг.
“Дві найважливіших, на мою думку, якості – це постійна цікавість і голод до нових знань. Також потрібно бути coachable – вміти сприймати як позитивний, так і негативний фідбек, постійно рости й розвиватися. У Наташі відмінно розвинені всі ці якості, і, крім того, вона робить продукт, який дуже потрібен як нам в 3DLOOK, так багатьом індустріям в цілому” – коментує інвестицію Вадим Роговський, венчурний партнер GEEK Ventures.
З-поміж інших планів стартапу: розширення команди та залучення seed раунду.