Міжнародна платформа аналітики мобільних даних App Annie опублікувала статистику витрат користувачів в мобільних додатках, а також рейтинги популярності цих додатків. 2021 рік став рекордним за кількістю витрат в магазинах App Store і Google Play, які сумарно досягли показника в $135 млрд.
Проривні додатки
Ефект «TikTok» легко проявляється в даних проривного додатка за 2021 рік, а аналітики App Annie прогнозують, що протягом наступних 12 місяців він перетне межу в 1,5 млрд користувачів.
Його вплив на дані 2021 року очевидний: він зайняв 2-е місце в діаграмі витрат серед проривних додатків 2021 року, а також підняв CapCut на перше місце за кількістю завантажень (CapCut — це інструмент редагування для TikTok, який з’явився у квітні 2020 року).
Індійські програми для коротких відео, MX TakaTak (№ 2) і Moj (№ 6), увійшли в десятку найкращих проривних програм за кількістю завантажень у світі, слугуючи «заміною TikTok» на тлі заборони TikTok в Індії.
А Telegram посів перше місце за зростанням кількості активних користувачів.
Ринок мобільних ігор наближається до 100 мільярдів доларів
Глобальні дані про витрати за 2021 рік показує, що мобільні ігри приносять близько 90 мільярдів доларів загального доходу. Діаграма проривних завантажень була сповнена казуальних ігор, як Supersonic’s Bridge Race, що очолив список, чи Hair Challenge, який опинився на другому місці.
Але не лише назви хітових ігор постійно змінюються, а і їх жанри. Використовуючи власний продукт Game IQ аналітики App Store визначили, що найефективнішими піджанрами були:
- Стратегії — витрати на ігри 4X March Battle зросли на 32% за рік до сьогодні. Серед хітів — Top War: Battle Game та State of Survival.
- Рольові ігри — піджанр MMORPG зріс на 21%, а RPG Open World (в основному завдяки Genshin Impact) зріс майже на 500%.
- Симулятори — витрати на Creative Sandbox (наприклад, ROBLOX) зросли на 57%. Idol Training Sim (наприклад, Uma Musume Pretty Derby) зріс на 110%.
Соціальні мережі
Як і ігри, соціальні мережі також є надзвичайно динамічним простором для додатків. За оцінками App Annie, додатки соціальних мереж отримають $9 млрд у 2022 році, що на 82% більше, ніж у 2020.
TikTok лідирує в рейтингу витрат у всьому світі (а також у США та Великобританії). А проте, на 2 і 3 місцях опинились BIGO LIVE and Discord. Станом на жовтень 2021 року Discord, який змінює соціальні мережі за допомогою голосового спілкування та ігор, має понад 205 млн активних користувачів у всьому світі щомісяця.
Найпопулярнішим додатком для знайомств все ще є Tinder
Дані App Annie показують, що Tinder знову на вершині (у всьому світі) серед додатків для знайомств. І ці цифри опубліковані лише через кілька днів після того, як власник Tinder Match оприлюднив плани щодо розширення своєї бізнес-моделі (Tinder охопить концепцію «метавсесвіту», створивши економіку віртуальних товарів на основі аватарів).
Два слоти нижче Tinder (у всьому світі та в США) займають два додатки для знайомств, орієнтованих на жінок: Bumble і Hinge. Згідно з даними App Annie, споживчі витрати Bumble за весь час перевищили $1 млрд, а Hinge — понад 250 мільйонів доларів. Станом на 29 листопада 2021 року вартість Tinder становить $4,4 млрд.
Disney+ і HBO Max кидають виклик YouTube
Серед програм для потокового передавання відео перше місце в усьому світі звичайно займає YouTube. Проте варто відзначити наявність Disney+ та HBO Max на 3 і 5 місцях відповідно. А також Disney+ Hotstar (належить Star India та керується Disney Media and Entertainment Distribution), який знаходиться на 8 місці.
За оцінками App Annie, з початку року (січень 2021 – жовтень 2021) час, проведений у Disney+ на телефонах Android, досяг 975 млрд годин у всьому світі. Таким чином Disney+ разом з HBO Max кидають серйозний виклик YouTube.