В нашій традиційній добірці: велике інтерв’ю блогера Вадика «vadulya» Кириленка, філософські проблеми «Матриці», незавершені київські міські проекти та інші матеріали, які ми рекомендуємо до прочитання наприкінці 2021 року.

? Як працює соціальна відповідальність. Кейс MacPaw

У 2018 році, до десятиріччя компанії, MacPaw почала реалізовувати соціальні проєкти. Айтівці допомагають українцям за вісьмома напрямами, співпрацюють з Національним антарктичним науковим центром, інноваційним центром Промприлад. Реновація, з проєктом Доступно.UA та іншими організаціями. А ініціативи MacPaw Cares стали прикладом дієвої соціальної відповідальності для українських і міжнародних компаній. Читати повністю…

? Вадик Кириленко: «У блогінгу більше грошей, ніж в айтішці»

У листопаді в п’ятницю ввечері ми з подругою намагалися знайти місце, де можна було б посидіти в центрі. Так ми дісталися до бару СКЛАД на Бессарабці. Стояла черга, яка виходила аж на проїжджу частину. Зайти було неможливо. Там була вечірка, на яку зібралося настільки багато людей, що довелося закривати вхід. Як виявилося пізніше, це була «Прік Туса» — тусовка Вадика Кириленка (в інстаграмі більш відомий як vadulya), на якій він виступав зі своїм імпровізованим дуетом «Андріївський підйом». Цей проєкт запустився лише за місяць до того.

Вадик став популярним в українському сегменті інстаграму після посту «Сленг жителей Киева», який виявився надзвичайно вірусним. З того часу більшість постів у своєму акаунті він робить у тому ж форматі, а популярність використав для нарощення потужностей «творчої студії» — групи друзів-блогерів, із якими вони вигадують різні активності.

До того Кириленко був відомий радше як співзасновник і співведучий подкасту «Вуса Гоголя», в якому ведучі обговорюють літературу. Читати повністю…

? Rich-контент: примноження емоцій та відмова від звичайних текстів

Онлайн-майданчики вже давно стали зручним простором для знайомства з брендами. Маркетологи це розуміють, тому збирають команди для створення контенту та постійно шукають креативні рішення. Вони хочуть не лише показувати товар, а й дарувати враження кожному, хто взаємодіє з ними. Для цього звичайні фотографії замінюють на 3D-моделі, а тексти — на яскраву інфографіку. Такі інструменти ліпше утримують увагу аудиторії, підтримують інтерес і лояльність.

Ми дізналися, чому Rich-контент ефективніший за звичайний, та розповіли про його взаємозв’язок з гормоном радості, основні інструменти, приклади використання. Читати повністю…

?‍ Як змінювались наші уявлення про Санта-Клауса та до чого тут Coca-Cola?

Освітлені яскравими лампочками червоно-білі вантажівки під знайому з дитинства музику доставляють до новорічного (різдвяного) столу головний напій свята, доки сивобородий чолов’яга закликає тішитись настанню нового року та отримувати радість від життя. Знайома картинка, чи не так? А що, якщо канонічний для нас образ свята – радше маркетингова історія, аніж давня традиція? Читати повністю…

? Из девяностых — в тренды соцсетей. Как песня All I Want for Christmas Is You почти 30 лет остаётся актуальной

В далёком 1994 году Мэрайя Кэри выпустила рождественский альбом Merry Christmas. Из десяти его треков лишь один прошёл проверку временем, став абсолютным хитом. Это All I Want for Christmas Is You, прочно обосновавшийся в декабрьских торговых центрах, поп-культуре и тиктоке.

Несмотря на ошеломительный успех трека и его нынешнюю доходность, в девяностых ни Кэри, ни команда её продюсеров не могли представить, насколько популярным окажется сингл в совершенно другой эпохе. TJ вспоминает историю песни и рассказывает, почему она годами остаётся на слуху. Читать полностью…

Все дороги ведут в Матрицу: пять философских проблем трилогии Вачовски

Культовый статус «Матрицы» неоспорим. Даже спустя двадцать лет после выхода первой части её постоянно упоминают блогеры, писатели, учёные и миллиардеры. Фильм Вачовски далеко не первым рассказал о виртуальной реальности и иллюзорности мировосприятия, но именно он получил настолько широкое признание. Слово «матрица», будучи далеко не новым, даже вошло в речь как самостоятельный неологизм.

Всё потому, что фильм ярко показывает симуляцию и отлично иллюстрирует множество философских проблем. О том, как «Матрица» комментирует идеи мыслителей разных эпох и что попытались донести нам Вачовски двадцать лет назад, мы расскажем в этом материале. Читать полностью…

? «Не дивіться вгору» — лише один кінець світу

Людство в небезпеці, от тільки всім не до цього — вибори та секс-скандали куди цікавіші за комету-вбивцю. Новий фільм Netflix «Не дивіться вгору» — це сатирична комедія в декораціях апокаліпсису, що насувається. Даниил Леховіцер розповідає, чому загроза у картині настільки реальна, що від неї страждає навіть сам фільм. Читати повністю…

? Метро на Виноградар, Подільський міст та Ocean Mall. Міські проєкти, яких ми не дочекалися у 2021-му

Переїжджаємо автівкою з лівого берега на правий Подільсько-Воскресенським мостом, сідаємо в метро та їдемо на Виноградар. Там виходимо на новісінький станції «Проспект Правди», сідаємо в маршрутку, у якій платимо електронним квитком, і доїжджаємо до ТРЦ Ocean Mall, щоби піти на шопінг. Такий дивний маршрут уже можна було б виконати на кінець 2021 року. Але не можна. І не тому, що він не надто логічний і зручний. А тому, що ані Подільського моста, ані метро на Виноградар, ані електронного квитка в маршрутках, ані ТРЦ Ocean Mall у Києві досі немає.

The Village Україна продовжує підбивати підсумки року. Ми писали, які проєкти та події вплинули на міський простір і життя людей у Києві. Тепер згадуємо міські проєкти, які мали завершити у 2021 році, але з певних причин відклали. Читати повністю…

Якщо ви вже все прочитали, а вихідні досі тривають, зазирніть до наших попередніх добірок — вони зібрані тут.