Старший менеджер з продукту студії Forward Game Studios Майк Красвелер пояснив, чому бюджет більше мільйона доларів для інді-гри — це нормально. А також розповів, що входить в цю суму.
- За його словами сьогодні неможливо найняти досвідчених співробітників за $60 000 на рік. Один програміст може отримувати від $100 000 у будь-якій іншій компанії. У разі нижчої зарплати розробникам доведеться йти на великі жертви. Навіть якщо найняти десять працівників за $60 000 в рік, за три роки доведеться виплатити їм $1,6 млн.
- Красвелер каже, що бюджети інді-ігор досягають $4 млн не через забаганку керівників. Ця сума лише гарантує, що працівники можуть жити, платити за оренду, годувати сім’ю, а не існувати від зарплати до зарплати. “Розробники не можуть харчуватися локшиною, жити в будинку з батьками або за гроші партнера. Тоді б інді-ігри могли робити лише привілейовані люди”, — каже Красвелер.
- До того ж потрібно врахувати витрати на ігрові виставки, вартість ліцензій, послуги аутсорсерів, маркетинг, податки, бухгалтерію, юристів тощо. Є чимало прикладів, коли інді-проекти створюються наодинці або жертвуючи заробітком. Однак Красвелер вважає, що це не може бути нормою.