Співзасновник і CEO компанії Remote, що спрощує процес найму віддалених спеціалістів, Джоб ван дер Ворт (Job van der Voort) у своєму Twitter написав про те, як бути гарним віддаленим менеджером. Редакція AIN.UA переклала цей тред.
Між гарним менеджером і гарним віддаленим менеджером майже немає різниці
«По-перше: бути чудовим менеджером і бути чудовим віддаленим менеджером майже одне й теж саме. Більшість із цих порад можуть бути використані як для віддаленої роботи, так і безпосередньо в офісі.
Якщо ви хороший менеджер в офісі, перехід на віддалений формат не повинен бути для вас важким»
CEO Remote рекомендує керівникам регулярно проводити дзвінки 1:1 з усіма своїми підлеглими.
Суть цих дзвінків полягає в тому, щоб перевірити людину, а не роботу. На практиці це означає, що ви не витрачаєте цей час на перевірку виконаної роботи — це ви можете робити і в асинхронному режимі.
Ви витрачаєте час цих розмов на навчання, розвиток, допомагаєте підлеглим рости, надаєте зворотний зв’язок, обговорюєте плани та сумніви тощо».
Під час цих розмов потрібно спочатку дати зворотній зв’язок, потім починайте стратегічне, а далі тактичне обговорення. На думку ван дер Ворта, багато менеджерів роблять помилку, проводячи комунікацію у зворотньому порядку. Зазвичай такі розмови тривають 30-60 хвилин, проте тривалість можна змінювати.
«Скоротіть тривалість і частоту таких розмов, відштовхуючись від уподобань будь-якої сторони та/або відчуття меншої потреби в цьому. Завжди майте порядок денний, але залишайте його гнучким».
Дуже легко повернутися до звички особистісного спілкування з людьми, замість того, щоб вести обговорення в публічних каналах (таких, як канали в Slack чи Notion). Проте вам потрібно працювати та спілкуватися на публіці у всьому, крім особистих справ.
«Це робить вас набагато доступнішими, помітнішими і дає чудовий приклад, який посилює стандарти асинхронності».
Документуйте все самостійно. Не делегуйте незначні завдання з документування, якщо ви берете безпосередню участь у процесі розробки/обговорення.
«Регулярно перевіряйте навантаження та робочий час усіх ваших підлеглих. Віддалена робота значно збільшує ризик перевтоми, і не кожен може помітити це і тим паче розповість про це самостійно. Потрібно регулярно запитувати».
Коли ви помітите, що люди перевтомлені або просто потребують перерви — дайте їм цю перерву. Заберіть їхню роботу/турботи й дозвольте їм піти. Не відкладайте, зробіть це негайно. Відпочинок необхідний.
«Обмежте кількість звітів. У вас не повинно бути багато звітів, якщо їх більш ніж 8, то ними стає важко добре керувати. Виняток становлять дуже досвідчені люди, але кожному потрібен тренер чи хтось, хто допоможе їм розібратися».