Компанія The New York Times Company, якій належить однойменне видання, купує популярну сьогодні гру Wordle.

  • Сума угоди не розкривається, але як пишуть у самому видані, це «семизначне число» по його нижній планці. Тобто, мова про більш як мільйон доларів.
  • У компанії також додали, що найближчим часом гра залишиться безкоштовною для всіх.
  • Wordle — це аналог старої гри «бики та корови», де гравець намагається відгадати число, яке задумав його суперник. Учасникам тут щодня пропонують пазл: відгадати слово з шести спроб. ЇЇ придумав програміст Джош Вордл з Брукліна. Детально про гру ми розповідали раніше.
  • Ціль NYT — наростити число платних підписників своїх сервісів до 10 млн до 2025 року. Зараз їх — близько 8,4 млн. При цьому на ігри та кулінарію підписані по 1 млн людей. Планується, що купівля Wordle дозволить збільшити число активних підписників в ігровому напрямку найближчим часом.
  • Wordle — популярна гра. В жовтні, коли її запустили, у неї зіграло менше сотні людей. В середині січня аудиторія складала 300 000. Зараз — це вже мільйони гравців.

Чому це цікаво? Автор гри по суті за кілька місяців зміг створити та розвинути свій пет-проект, після чого продати його великій компанії і отримати за це чималу винагороду як мінімум в $1 млн. А можливо й більше.

Нагадаємо, в Україні вже працюють свої безкоштовні аналоги — Кобза і Словко.