В компаніях з постачання електроенергії, газу та енергоефективних рішень, об’єднаних під брендом YASNO, тривають цифрові трансформації. Наступним етапом після переходу на нову білінгову систему та CRM є розробка крос-платформи для двох клієнтських сервісів – нового єдиного Особистого кабінету та нового мобільного додатку.

Зараз YASNO реалізує важливий та великий проєкт об’єднання різних систем та баз даних. Другим етапом цієї масштабної трансформації компанія вбачає впровадження нових цифрових продуктів для зручності своїх 3,5 мільйонів клієнтів – оновлення web та mobile-платформ. Аби за принципом «єдиного вікна» клієнти могли вирішувати онлайн будь-які питання – від замовлення сервісу до його оплати.

«Ми активно розвиваємо онлайн-продукти. Наша мета – побудувати такий ландшафт сервісів, який допоможе проводити більшість взаємодій з клієнтами у цифрових каналах. Усі три постачальні компанії бренду YASNO вже тричі очолювали рейтинг постачальників електроенергії в рамках проєкту USAID «Прозорість енергетичного сектору», складений аналітичним центром DiXi Group. Незалежні експерти рейтингу високо оцінили в тому числі й наші онлайн-сервіси. Але індустрія рухається вперед, тож ми робимо все, щоб продовжувати відповідати статусу лідера галузі, і вдосконалюємо якість обслуговування», – розповідає керівник департаменту з роздрібних продажів та клієнтського сервісу YASNO Сергій Радченко.

Наразі дистанційними каналами обслуговування користуються вже понад 70% клієнтів YASNO. За допомогою Особистого кабінету та чат-боту у Viber можна за пару хвилин сплатити за електроенергію та газ без комісії, замовити набори з двозонним лічильником електроенергії, встановлення дахових СЕС та систем зберігання енергії «під ключ», енергоефективну побутову техніку з інтернет-магазину shop.yasno.com.ua. А у мобільному додатку YASNO, окрім цього, можна також розрахуватися за всю комуналку, інтернет, телебачення і мобільний зв’язок. 

За словами Сергія Радченка, зараз Особистий кабінет та мобільний додаток розділені по регіонах, бек-енд системах, тож метою трансформації є створення цілісної системи, яка буде за єдиним принципом працювати для всіх клієнтів у всіх локаціях, спростить внутрішні операції та допоможе отримати рішення на будь-який запит клієнта онлайн. 

«Розробка клієнтських сервісів на базі кращих технологій – один з найвищих пріоритетів для компанії. Постійно вдосконалюючи наші дистанційні канали, ми прийшли до необхідності переводу Особистого кабінету та мобільного додатку на нові, більш сучасні та продуктивні платформи. Тому зараз ми розпочинаємо пошук надійного партнера, з яким зможемо втілити ці масштабні проєкти у життя», – додав Сергій Радченко.