У грудні Instagram запустив функцію створення аватару. Це перший крок компанії на шляху до метавсесвіту. Редакція AIN.UA переклала блог компанії Later про те, що таке аватари, як їх створити і чому це важливо. 

Що таке аватари

Нещодавно голова Instagram Адам Мосері сказав, що аватари — ключовий фактор для особистої ідентичності в метавсесвіті. Час, коли метавсесвіт стане частиною життя сучасної людини наближається, хочете ви цього чи ні. І першою ластівкою метавсесвіту стали маленькі цифрові персонажі. 

Аватари — це цифрові 3D-моделі, які дещо нагадують емодзі, а їх вигляд яких можна налаштовувати. Ви можете створити схожий на себе аватар, який зображатиме ваші фізичні риси, або ж повну протилежність. Аватари від Instagram інклюзивні. Ви можете налаштувати майже все – одяг, зачіски, лінії обличчя, як у комп’ютерній грі The Sims.

На відміну від інших розробників аватарів, в Instagram вирішили пропустити крок визначення статі. Однак можна налаштувати вигляд героя, одягнувши його в чоловічий або жіночий одяг, або вибрати варіант фігури. Аватари також можуть мати власні «цифрові товари», які зберігаються в рюкзаках, гаманцях або кишенях.

Зображення: Later

На цю мить аватари Instagram можна використовувати лише в історіях та особистих повідомлення, однак в майбутньому їх роль набуде масштабу. За словами Мосері, аватари будуть віртуальною ідентичністю, яка показує людину у метавсесвіті. І не обов’язково у програмі створеній Meta.

Як створити аватар в Instagram

  • Аватари Instagram вже доступні для українських користувачів. Щоб створити 3D-аватар в Instagram потрібно виконати кілька кроків:
  • Перейдіть в меню у верхньому правому куті сторінки вашого профілю Instagram
  • Відкрийте «Налаштування»
  • Виберіть «Обліковий запис»
  • Виберіть «Аватари»
  • Налаштуйте вигляд аватару
  • Потім, під час створення сторіз, наклейки вашого аватару з’явиться в інструментах.
Зображення: Later

Для більшості людей альтернативні цифрові реальності з обмінюваними незмінними токенами (він же NFT) нагадують сюжети науково-фантастичних фільмів. Але не для босів материнської компанії Instagram, Facebook.

Вони багато ставлять на метавсесвіт, про що говорить ребрендинг і нова назва компанії Meta, яку представили минулого року. Мосері каже: «Якщо ви збираєтеся досліджувати віртуальний світ, то повинні створити візуальне про себе».