Редакція AIN.UA спільно з компанією Mastercard запустили проєкт «Сила Бізнесу», у якому ми говоримо з українськими підприємцями про те, як вони працюють в умовах війни, волонтерять та планують подальший розвиток свого бізнесу.

Герой першого епізоду — Євген Тришин, виконувач обов’язків генерального менеджера Glovo в Україні. У розмові з Іллею Кабачинським, головним редактором AIN.UA, Євген розповів, як компанія Glovo переживає війну, підтримує ЗСУ, тероборону та українців, а також які трансформації очікують компанію в найближчому майбутньому.

Слухати на SoundCloud:

Також епізод можна прослухати на Apple PodcastsSpotifyAnchor та Overcast. Або ж читайте коротку текстову версію нижче.

Декілька фактів із розмови: 

  • Від початку війни Glovo призупиняла роботу лише на два дні. Майже вся команда перемістилась у безпечні місця, організувалася й почала думати, як допомогти українцям та в якому форматі працювати далі.
  • Волонтерський фронт був запущений у кількох містах України. Зокрема, у Харкові з дарксторів компанії роздали доступну продукцію для потреб захисників міста. Тепер приміщення використовують як склади для гуманітарної допомоги. Кур’єри за власним бажанням могли долучатись до доставки необхідного, а також компанія запустила можливість донатити просто у застосунку.
  • Згодом відновили й бізнес. Щойно ситуацію оцінили, як відносно безпечну в певних містах, а також за наявності там контрагентів та кур’єрів, Glovo поступово повернувся у звичайний режим роботи. Зараз сервіс доступний вже у 28 містах, три з яких — території, де компанія раніше не була присутньою. У квітні Glovo та Mastercard провели спільну акцію у трьох містах (Київ, Дніпро та Одеса). За уточненою інформацією після розмови, лише за перші два тижні акції безкоштовно доставили понад 68 000 замовлень. 
  • Нагадаємо, що Glovo — не лише доставка з ресторанів. Тут можна замовити продукти з торгових мереж та навіть ліки. У компанії впевнені, що завдяки широкому асортименту послуг попит відновиться порівняно швидко, оскільки українці звикли користуватись доставкою, яка значно полегшує їхнє життя. І, наприклад, якщо доставка з ресторанів просяде, клієнти продовжать замовляти інші види доставки. 
  • А ще компанія готує велике оновлення. Для початку — це запуск сервісу телемедицини. Поступово Glovo перетвориться на так званий super app або сервіс, що надаватиме багато різноманітних послуг. Такий план був розроблений ще до війни, однак зараз він особливо актуальний і потрібний.