Компанія Meta, якій належить Instagram, буде платити творцям Reels. Для цього потрібно створювати унікальний контент або виконувати конкретні завдання, пише блог Meta.

  • Reels – це короткі ролики довжиною до 60 секунд в Instagram. Відео має вертикальний формат, як у сторіс, але вони не зникають через 24 години, а зберігаються в акаунті користувача. Reels дещо нагадують TikTok.
  • Проект, в якому потрібно виконувати завдання, називається Challenges. В компанії кажуть, що це дозволить творцям отримувати до $4 000 в місяць.
  • Ось як буде виглядати приклад завдання: отримайте $20, якщо 5 ваших Reels наберуть 100 переглядів. Далі ви послідовно відкриватимете нові завдання одне за одним. Через місяць челендж повториться.

Таким чином Meta намагається конкурувати з TikTok за авторів відеоконтенту. Цього місяця TikTok також оновив правила монетизації. Нова програма отримала назву TikTok Pulse. Вона передбачає, що на виплати творцям виділять 50% рекламного доходу. Для прикладу, YouTube – виділяє на монетизацію 55% доходу.