Український стартап Let’s Enhance представив друге покоління свого продукту Claid, який покращує зображення для маркетплейсів та збільшує конверсії. Новий продукт автоматизує редагування.
Новий Claid API 2.0 дозволяє автоматизувати редагування будь-якої кількості створених користувачами фотографій, керувати налаштуваннями покращення, змінюючи декілька змінних, і досягати послідовного та красивого вигляду, що підвищує конверсії.
Також з’явилася можливість комбінувати операції, щоб редагувати створений користувачами вміст. Можна використовувати спеціальні налаштування для електронної комерції, нерухомості, їжі, подорожей, друку та інших ринків.
- Let’s Enhance – український стартап, заснований у 2018 році Владиславом Пранскевичусом, Софією Швець та Олександром Савсуненком (через деякий час він перейшов на інший проект). Команда має R&D-офіси в Києві, Сан-Франциско та Центральній Європі.
- Їх продукт Claid допомагає маркетплейсам покращувати зображення, створені користувачами.
- Технологія Claid автоматично покращує фотографії, видаляє фон, вирівнює продукти на полотні та виправляє освітлення. Автори проекту кажуть, що процес триває всього за 1-2 секунди.
- Claid вже оптимізував понад 100 мільйонів фотографій, створених користувачами для деяких з найбільших компаній США.
«Онлайн-ринки мало контролюють якість фотографій, наданих користувачами. Тоді як візуальні елементи повинні працювати з подвійною силою, щоб переконати потенційних покупців. 90% онлайн-покупців приймають рішення про покупку, спираючись на зображення товару», — каже Софія Швець, CEO та співзасновниця Claid & Let’s Enhance.
Минулого року Let’s Enhance залучила $3 млн інвестицій. Головним інвестором стала венчурна компанія Chamaeleon з Кремнієвої долини. Оскільки інвестиції в AI є основою збору коштів, команда планує масштабувати, продовжувати свої фундаментальні дослідження AI та створювати нові інтеграції.