«Дія» отримала «Каннського лева» в категорії Creative Business Transformation

Читати на RU

«Дія» отримала бронзову нагороду на міжнародному фестивалі Cannes Lions Awards 2022 в категорії Creative Business Transformation. Команда «Дії», своєю чергою, подякувала Fedoriv Agency, яка і створила бренд проекту.

«Щоб запобігти корупції та зробити державні послуги доступнішими, попередній уряд України робив спроби їх оцифрувати. Але користуватися такими електронними сервісами все одно було важко: вони були розкидані на сайтах різних міністерств, які між собою не взаємодіяли. Самі послуги залишалися складними та заплутаними.

Цього разу мало бути інакше. Новостворене Міністерство цифрової трансформації України взялося за трансформацію застарілої системи та створення цифрової держави, яка надаватиме оперативні та безнапружні онлайн-послуги в єдиному вікні», — йдеться в описі «Дія» на сайті Cannes Lions Awards 2022.

Команда «Дії», своєю чергою, подякувала Fedoriv Agency, яка і створила бренд проекту.

«Дія взяла бронзову нагороду на міжнародному фестивалі Cannes Lions Awards 2022 в категорії Creative Business Transformation. Вдячні всій команді «Дії» та Fedoriv Agency, що разом трансформуємо країну та задаємо тренди всьому світові! Крок за кроком до найголовнішої перемоги», — заявили в «Дії».

Крім того, 22 червня відразу три українські проєкти отримали призи категорії дизайну на фестивалі творчості Cannes Lions. Переможцями стали: агенція Banda — за логотип Чорнобиля (срібний лев), Bickerstaff.734 з брендингом Національного заповідника «Хортиця» (бронзовий лев) і Saatchi & Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором (бронзовий лев).

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук