Український фонд NetSolid Investments проінвестував 200 000 евро у SaaS-платформу PromoRepublic в рамках Pre-A раунду на загальну суму в 2 млн євро.

“Раунд ще відкритий, хоч і закомічний майже повністю; Серед інвесторів F1V, Innovestor, Netsolid, Diligent Capital, Steve Johnson, ex CRO Hootsuite, Ari Korhonen, Andreas Mihalovits, Кирило Бігай (Preply)”.

розповів AIN.UA співзасновник PromoRepublic Максим Печерський.

Компанія планує підняти раунд А до кінця року.

  • PromoRepublic — це фінно-український стартап, який розвиває рішення для корпорацій, що допомагає стандартизувати та автоматизовувати продажі через соціальні мережі.
  • У 2020 році компанія залучила $1,5 млн від фінського фонду Innovestor та інших інвесторів. Загальна сума залучених в стартап коштів, за оцінками CrunchBase, складає $3,9 млн.
  • Компанія розвивається на ринках Північної Америки та Великобританії. Серед клієнтів — Expedia Group, Curves International, Mannatech, doTERRA, EZCORP.
  • Штат PromoRepublic налічує близько 50 співробітників та підрядників, компанія має офіси у Хельсінкі, Києві, Лондоні та Нью-Йорку.
  • Залучені кошти PromoRepublic планує витратити на масштабування.
  • NetSolid Investments —  український фонд смарт-інвестицій. Фокус інвестування: affiliate marketing, traffic products, marketplaces, platforms, saas, apps, other digital marketing products.