Виробник настільних ігор Hasbro розпочав співпрацю з New York Times, яка володіє грою Wordle, для випуску настолки Wordle: The Party Game. Як повідомляє CNN, настолка має передати класичний геймплей Wordle, але тепер доступні чотири різні формати гри: швидка, на час, командна та класична.

За словами старшого віце-президента та генерального менеджера Hasbro Gaming Адама Біла, Hasbro звернувся до New York Times з проханням створити настільну гру одразу після того, як Wordle став популярним в Інтернеті.

Wordle: The Party Game зберігає характерну рису гри Wordle, яка дає гравцям шість шансів вгадати слово з п’яти літер за допомогою деяких кольорових підказок (жовтий, якщо літера правильна, але в неправильному місці, і зелений якщо літера в правильному місці).

У виданні настільної гри доступні чотири різні версії: швидка, на час, командна та класична. Класична версія зіштовхує гравців один з одним, коли вони намагаються вгадати літери в слові, яке вигадує Wordle Host. Гравці грають по черзі й кожен раунд закінчується після шести спроб — якщо не вгадано правильне слово. Ведучий використовує кольорові плитки, щоб вказати, які літери правильні. Часові та швидкі версії обмежують кількість часу, який гравці мають, щоб зробити свої припущення.

Мабуть, найбільш суттєвою відмінністю від онлайн-ігри є командна версія, у якій двоє гравців грають за однією дошкою проти іншої команди та вгадують слово, яке вибрав їхній суперник.

Нарахування очок подібне до того, як онлайн-версія заохочує гравців отримати слово за найменшу кількість спроб. Чим менше спроб потрібно гравцеві, тим менше очок він набере — і виграє гравець з найменшою кількістю очок наприкінці гри.