Розробник Саша Козлов, який створив український аналог Wordle – «Кобза» – презентував нову гру. Це гра в слова українською, доступна лише на iOS. Робити версію для Android Саша поки не планує.
Що за гра
Додаток так і називається – «Гра слів» і по суті є аналогом популярної гри в слова Letterpress. Грати можуть двоє.
- Гравці по черзі збирають слова з букв на полі 5х5.
- Використана у слові літера стає «захопленою» гравцем.
- Гра закінчена, коли кожна з 25 клітин належить одному з гравців.
- Виграє той, у кого захоплених клітин більше.
Грати можна локально на одному пристрої або онлайн. Також можна кинути виклик одному з ботів.
Чому це важливо
Як пише Саша у Facebook, він був здивований реакцією людей на його першу гру «Кобза». Виявилось, що для більшості це не просто забавка, а можливість покращити власний словниковий запас рідної мови!
«Коли я робив «Кобзу», то був упевнений, що просто роблю гру. Вона стала доволі популярною, хоча я жодного разу не бачив Кобзу у добірках «нові забавки українською» чи «у що пограти на айфоні». Проте я не раз і не два (ви не повірите, навіть не три) зустрічав гру у добірках типу «сервіси, що допоможуть покращити українську».
Я такий сервіс не робив, правда. Я робив гру в слова з простою механікою і кльовими анімаціями. Просто так склалося, що багато людей написали мені «дякую, що українською» і ніхто – «дякую, що з кльовими анімаціями», – зазначає Козлов.
Тому Саша вирішив повторити цей досвід і зробити ще один класний український продукт. Ним стала «Гра слів».
Як зазначає розробник, «Гра Слів» абсолютно безкоштовна і не є комерційним проєктом, тому він не планує просувати її з допомогою платної реклами – тільки за рахунок «сарафанного радіо». А от покращувати – планує, тому збиратиме фідбек від гравців.
А ще він має намір зробити іншу гру. Що це буде, Саша ще не вирішив, але, як він розповів редактору AIN.UA, це точно знову буде гра в слова: «Теж буде поле скоріше за все 5х5, але вона буде для одного гравця – не мультиплеєрна. І головним противником у ній буде час ?».
Щоб українці не марнували години на мовні срачі в інтернеті, а прокачували рідну мову з допомогою гейміфікації в зручних і приємних інтерфейсах.