9 серпня 2022 року на російській військовій авіабазі «Саки» прогриміло кілька вибухів. За непідтвердженими поки даними, знищені або пошкоджені десятки одиниць авіатехники ворога. З цього приводу український сегмент соцмереж уже другу добу продукує жарти у посиленому режимі.
Доєднались і корпоративні акаунти. Ось, наприклад, переписка найвідоміших Twitter-акаунтів під жартівливим постом від «Розетки» про те, що у звільненому Криму у Ластівчиному гнізді вони вже пригледіли собі місце:
«Укрпошта» стала першою, хто долучився і поспішила пришвартувати пересувне відділення.

У реплаях до твіта відмітились такі бренди, як «Нова Пошта», АТБ, «Київстар», «ПриватБанк», iBox та інші. Тред розлетівся, отримавши під 14 000 лайків та 1600 ретвітів.
В результаті Ластівчине гніздо стало виглядати так:

Не підвели й SMMники «Укрзалізниці»:

У «Розетки» це був не єдиний ситуатив:
«Укрпошта», яка традиційно добре відпрацьовує ситуативку в соцмережах, не упустила нагоди нагадати про свої марки:
Список будемо доповнювати.