Престижні премії Red Dot Award у сфері дизайну та маркетингу коштують недешево. Незважаючи на те, що в цьому році організатори дали можливість учасникам з України податися на Red Dot безкоштовно, нагороду всеодно необхідно викупити. І ці гроші українські креативники вирішили спрямувати на підтримку держави замість регалій.
Агенції Taktika Agency, Bickerstaff.734, IAMIDEA, Fedoriv Agency, Grape та Mozgi Group відмовилися від викупу нагород на міжнародному дизайн-фестивалі Red Dot, щоб віддати гроші на армію.
«До кінця року ми всі сумарно передамо у фонд UNITED24 900 000 грн. Сума, яка мала б піти на статуетки та дипломи, буде спрямована на дрони для ЗСУ», – повідомляється в Instagram-акаунті Taktika.
Креативники також опублікували відповідний лист до організаторів Red Dot Award, в якому подякували за високу оцінку та аргументували рішення відмовитися від статуеток.
Чому це важливо
Red Dot досить престижна премія і одна з найстаріших у сфері дизайну. Вона була започаткована у 1995 році. Участь беруть креативники з усього світу з гучними іменами та кейсами, тому бути з ними в одному ряду, а може навіть обійти – велика честь.
Але бути лауреатом Red Dot досить дорого. Потрібно заплатити за три етапи відбору, кожен з яких коштує від 200 до 500 євро. Тобто близько 1000 євро тільки за те, щоб претендувати на статуетку.
І хоча в цьому році відбіркові тури для учасників з України зробили безкоштовними, переможцям всеодно довелося б викупати свої статуетки. А це від 1700 до 6000 євро в залежності від нагороди та категорії.
Багато креативників вважають Red Dot «інвестицією» в бренд. Клієнтам подобаються престижні нагороди в портфоліо агенції, до того ж це автоматично збільшує бюджети. Але чи на часі такі інвестиції під час війни? Українські креативники вважають, що ні, воліючи натомість інвестувати в оборону країни.
Подібна акція — також ще один хороший приклад, як привернути увагу світу до війни в Україні.