Google запустив в Україні Market Finder — безкоштовний сервіс, який допомагає компаніям виходити на нові ринки, шукати нових клієнтів та збільшувати експортні продажі онлайн. Як повідомляють в Google, на платформі також зібрані посібники, відео та поради, які максимально полегшують для компаній перші кроки на експортному ринку.

Що таке Market Finder?

Безкоштовний сервіс Google Market Finder надає українським підприємцям легкий доступ до статистичних даних, інструментів і ресурсів, щоб розпочати розвиток свого бізнесу на міжнародному рівні.

«Хочете продавати свої товари на закордонних ринках, але не знаєте, з чого почати? Пропонуємо перевірити готовність вашого бізнесу до експорту та отримати персоналізований звіт за допомогою інтерактивного сервісу My Export Score», — зазначають в Google.

В Market Finder зібрані показники, які охоплюють 40 різних напрямків — від логістики й купівельної поведінки до повного економічного профілю країни — і які допоможуть підприємцям знайти вихід на нові ринки.

Як це допоможе підприємцям?

Market Finder пропонує низку інструментів, що допомагають визначити нові потенційні ринки, отримати інформацію про операції та почати продавати клієнтам у всьому світі:

  • Market Finder може створити список нових перспективних цільових ринків для бренду, а також визначити попит на товари або послуги на основі щомісячних пошукових запитів місцевого населення, популярних тенденцій ринку, реального доходу на душу населення, користувачів Інтернету й рекомендованої ставки Google Ads.
  • Market Finder аналізує використання споживачами Інтернету, демографічні дані та наявний дохід, надаючи чіткі показники та цінну інформацію про потенціал зростання ринку.
  • Сервіс також допоможе спланувати операції, зокрема щодо локалізації, налаштування платежів, обслуговування клієнтів, а також податкових, юридичних і логістичних операцій та підбору працівників.
  • Market Finder допомагає в розробці стратегії міжнародного маркетингу і надає навчальні ресурси з цифрового маркетингу, включаючи створення ефективних кампаній Google Ads.

Чому це важливо?

Починаючи з 4 червня 2022 року, набуло чинності рішення Європейського союзу щодо скасування мит на українські товари терміном на рік. Як повідомляла Економічна Правда, це рішення доповнило можливості, які українські експортери мають відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

Відсутність мит на українські товари діятиме як мінімум найближчий рік (можливо, потім дію цього рішення ще продовжать), що допоможе українським виробникам та експортерам витримати навантаження війни та зміцнити свої позиції на європейському ринку.

Проте початок експорту — непроста задача для середнього та малого бізнесу в Україні. А наявність зручного та безкоштовного рішення від Google, де зібрані аналітичні дані, від логістики й купівельної поведінки до повного економічного профілю країни, спрощує хоча б перший етап цієї справи.