Цінності компанії – це переконання, філософія та принципи, які керують бізнесом. Завдяки ним ви можете відрізнити свій бізнес від конкурентів. Від корпоративних цінностей залежить те, як ви приймаєте рішення, а також – як співробітники спілкуються одне з одним та з клієнтами, наскільки вони готові брати завдання і виконувати їх, чи в змозі працівники самостійно шукати рішення проблем.
«Український бізнес» опублікував у своєму Telegram 4 кроки, як сформулювати корпоративні цінності. AIN.Business переповідає.
1. Підготовка
Якщо раніше в компанії не говорили про корпоративні цінності, варто підвищити лояльність персоналу до нововведень. Для цього можна підготувати невелику презентацію про майбутню роботу над формуванням цінностей і пояснити:
- що таке корпоративна культура;
- чому вона важлива для компанії;
- що таке цінності;
- як команда буде їх створювати;
- з яких етапів буде складатися цей процес.
2. Опитування співробітників
Для цього етапу варто виявити ціннісні установки персоналу і обговорити їх під час отримання зворотного зв’язку. Основне завдання — досягти залученості персоналу.
3. Формулювання цінностей
Часто для цього організовується захід, на якому керівництво, за необхідності — разом із запрошеними консультантами, робить висновки. Зазвичай такий захід проводиться поза офісом, наприклад, на природі: це допомагає керівникам поводитися більш неформально та відкрито. Важливо чітко сформулювати цінності, які гуртуватимуть команду.
4. Поширення
Цінності необхідно узгодити, затвердити і поширити на всіх рівнях структури. Робити це потрібно:
- через усі канали, доступні компанії (розсилки, інформаційні дошки, внутрішні портали та чати тощо);
- із залученням усіх комунікаційних інструментів, інформаційних зустрічей;
- із закріпленням «провідника» за кожною цінність, який активно розповсюджуватиме її (за необхідністю).