Мобільний оператор «Київстар» повідомив користувачів, що з грудня 2022 року вебверсія його сайту з кабінетом користувача більше не працюватиме. Таке повідомлення зʼявилося на сайті оператора для деяких користувачів. Зокрема таке сповіщення побачив і опублікував у Facebook Артем Бобок.

  • У повідомленні йдеться, що надалі користувачі зможуть керувати власними кабінетом абонента через мобільний додаток «Мій Київстар».
  • «Щоб і далі керувати послугами та тарифами, переглядати витрати і контролювати свій профіль самостійно, встановіть додаток «Мій Київстар», – пише на сайті оператор.
Зображення: Артем Бобок

Чому це цікаво

Один з найбільших операторів в Україні відмовляється від сайту і переходить на мобільний додаток. Це може означати, що витрачати кошти на підтримку сайту тепер не вигідно, а користувачам зрозуміліше і простіше керувати кабінетом через смартфон.

«Київстар» не єдина компанія, яка пішла на такий крок. У вересні український банк ПУМБ розпочав поетапне згортання веб-банкінгу. З липня у веб-версії ПУМБ Online стали недоступні платежі (інший функціонал залишиться для активних користувачів сервісу). Користувачам, які не користувався веб-сервісом протягом останніх трьох місяців, та новим клієнтам банку десктопна версія відтепер недоступна взагалі. Натомість їх переводять на мобайл.