Mercedes-Benz анонсувала підписку Acceleration Increase, завдяки якій власники електромобілів зможуть зняти обмеження потужності двигуна. Як повідомляє The Verge, при цьому все необхідне обладнання від початку є в електромобілі, проте заблоковано виробником до оформлення підписки.

Що дає підписка Acceleration Increase?

Acceleration Increase доступна лише для моделей електромобілів Mercedes-EQ EQE та Mercedes-EQ EQS. Річна підписка коштує $1200 на рік та покращує загальну продуктивність електромобіля, підвищуючи потужність двигунів на 20–24%, збільшуючи крутний момент і скорочуючи на приблизно 0,8–0,9 секунди розгін від 0 до 100 км/год у режимі Dynamic Drive.

Підписка не включає жодних фізичних оновлень апаратного забезпечення — натомість вона просто відкриває всі можливості автомобіля. Це означає, що Mercedes навмисно обмежив продуктивність, щоб пізніше продавати її як додаткову опцію.

Цікаво, що це сталося лише через кілька місяців після того, як BMW вже викликала обурення користувачів, стягуючи подібну плату в розмірі $18 на місяць для активацій підігріву сидінь, який було і так встановлено у машинах.

Чому це цікаво?

Оскільки останніми роками глобальні продажі нових автомобілів впали, виробники автомобілів перейшли до продажу оновлень програмного забезпечення та функцій у вигляді підписки, щоб отримувати безперервний потік доходу ще довго після продажу автомобіля.

Хоча це має сенс для певних пропозицій, пов’язаних із програмним забезпеченням (наприклад, навігаційні функції преміум-класу або дистанційними моніторингами транспортних засобів), платне обслуговування автомобілів Mercedes є частиною нової, більш неприємної тенденції, згідно з якою автомобільні бренди обмежують можливості апаратного забезпечення, яке вже постачається на заводі.