Українці запустили мобільний додаток Numo, який допомагає людям із дефіцитом уваги організовувати завдання. Раніше команда працювала в стартапі Mindist, який успішно запустився і залучив $300 000. Однак тепер ці гроші використовують для розвитку Numo. Журналіст AIN.UA поговорив зі співзасновницею компанії Юлією Овчаренко про те як працює додаток і чим може бути корисним. 

Команда стартапа Numo

Про ідею

Ми досліджували сферу ментального здоровʼя, щоб зробити півот весною 2022. В якийсь момент я знайшла інформацію про синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (ADHD) і впізнала його симптоми у себе і зрозуміла, що мала їх ще з дитинства.

Я зробила спеціальне двогодинне тестування мозку та реакцій в клініці та отримала діагноз. Як виявилося таких людей як я, що дізнаються про свій ADHD із запізненням, дуже багато у всьому світі. Особливо жінок, бо в них синдром в дитинстві проявляється як замріяність, а не гіперактивність у хлопчиків.

Люди з ADHD мають деякі труднощі з організацією фокуса, справ, думок і часу. Я теж все свідоме життя пробувала такі різні техніки, тож мала певний досвід. Нашій команді це теж видалося цікавою проблемою, бо був ринок, біль, активне комьюніті на Reddit, а багато якісних продуктів – не було. Так ми вирішили робити Numo.

Ми дуже хотіли зашити шматочок нашої української ідентичності в продукт і бренд, тому для назви транскрибували українське слово «нумо», яке повʼязане з темою продуктивності та прокрастинації.

Ми залучили до команди КПТ (когнітивно-поведінкова терапія) психологиню Юлію, яка має 5 років досвіду і працювала з дорослими з ADHD. І поєднали досвід Юлі, моє розуміння теми як представника аудиторії, та світові практики з КПТ і коучингу для створення продукту і матеріалів.

Про запуск

Перед запуском Numo ми за 1 день зробили та запустили простий безкоштовний додаток ADHD Lifehacks, який містив понад 250 порад у різних сферах життя і показував по одному лайфхаку на день. Налаштували оптимізацію і почали збирати першу аудиторію.

Паралельно розробляли Numo, який містив перший інтерактивний курс по прокрастинації та базові функції з планування дня. Ми запустили мінімальний життєздатний продукт за 2 тижні, щоб одразу отримувати фідбек і вимірювати конверсії.

Найважче почалося після повномасштабного вторгнення, коли ти не вдома, постійно переїжджаєш з квартири на квартиру, хвилюєшся за рідних недалеко від лінії фронту, а треба починати продукт і бізнес з початку.

Також у нас був момент, коли команда AppStore 46 днів не пропускала оновлення Numo. Тоді у нас був знатний спринт з розробки продукту, контенту та навичок домовлятися.

Як працює додаток

Для користувачів зараз ми пропонуємо гейміфікований список справ. Можна додавати свої справи на день, розставляти пріоритети, сфокусовано працювати та отримувати карму за виконання. А також публічно поширювати свої завдання з іншими користувачами додатка, це така публічна відповідальність. Зараз існують завдання декількома мовами, включаючи арабську, іспанську, данську та інші. Це неймовірно бачити, як перші користувачі вже випереджають мене на 10 рівнів. Також в додатку є:

  • інтерактивні психоедукаціїні курси, де ми пояснюємо природу ADHD мозку і різні стратегії життя з ним;
  • звуки для фокусу та сну (білий, коричневий і рожевий шуми);
  • щоденні спеціально відібрані лайфхаки щодо життя з ADHD.

В найближчі місяці ми хочемо попрацювати над ком’юніті-елементами та над тим, щоб збирати користувачів у групи, створювати зв’язки між людьми. Це дуже допомагає для підтримки.

Наші продукти розраховані для дорослих та підлітків, що мають симптоми ADHD чи такий діагноз. Наразі додатки мають тільки англомовну версію, але ми вже отримували запити від користувачів на адаптацію на інші мови. Додаток монетизується за підпискою $16 на місяць, зараз ми маємо понад 1200 платних користувачів.

Зображення: Numo

Про команду

В нашій основній команді зараз 4 людини. 3 співзасновники, що разом ще з 2020: Юля Овчаренко, Віталік Рожевський та Влад Соломаха. Є фаундінг-інженер Вова Пархомчук. Вова сам з літа написав для нас 5 додатків по ADHD. Зараз ми шукаємо ще пару розробників в команду. Також нам допомагають психологиня і маркетологиня на частковій зайнятості.

Про інвестиції

Зараз інвестиції ми не шукаємо. В лютому ми залучили інвестиції для попереднього продукту і зараз використовуємо їх на розвиток Numo. Ми почали заробляти, оскільки вивели маркетинг в плюс, тож далі – більше.