Візуальна соціальна мережа Pinterest закриває свою програму Creator Rewards, яка дозволяла творцям заробляти гроші, створюючи контент навколо щомісячних запитів і досягаючи певних цілей залучення. Про це пише TechCrunch.

  • Минулого року, коли компанія вперше показала Creator Rewards, вона заявила, що планує інвестувати в програму $20 млн.
  • Компанія також запустила фонд творців на суму $500 000, а цього року вклала в проект ще $1,2 млн.
  • Соціальна мережа створила цей проект, щоб допомогти творцям заробляти на платформі.
  • Тепер в Pinterest кажуть, що закривають цю програму, щоб зосередитися на інших програмах і функціях творців.

«Програма Creator Rewards завершиться 30 листопада 2022 року. Усім творцям, які брали участь, дякуємо за співпрацю. Ми прагнемо вивчити більше способів допомогти вам досягти успіху в Pinterest, і ми з нетерпінням чекаємо нових можливостей для спільної роботи у 2023 році», – йдеться в примітці Pinterest на сторінці довідки про нагороди творців.

Останнім часом компанії соціальних мереж постійно змінюють свої програми оплати для творців. Минулого місяця Snapchat скоротив виплати творцям з мільйонів доларів на тиждень до мільйонів доларів на рік. У вересні Meta оголосила, що закриває свою програму Live Shopping, щоб зосередитися на Reels. Компанія також закрила свою партнерську програму в Instagram, яка дозволяла творцям отримувати комісію, якщо користувачі купували продукти з тегами з їхніх публікацій.