Хочете розвиватися в digital сфері та стати топовим спеціалістом в SEO-просуванні? Не знаєте як вивести бізнес на західний ринок? Тоді ця конференція саме для вас!
16 грудня о 9:00 відбудеться онлайн-конференція компанії SeoProfy. Це найбільша онлайн-подія, яка зібрала найважливішу інформацію від топових спеціалістів SEO-індустрії. Ви отримаєте унікальний досвід, де спікери поділяться своїми порадами та новітніми стратегіями, які допоможуть вам випередити конкурентів.
- Безкоштовна реєстрація на сайті.
- Формат зустрічі: онлайн.
- Старт: 16 грудня о 9:00.
Що таке «НаЗахід 21»?
Це більше, ніж конференція. Це україномовна спільнота з просування різних сфер бізнесу.
- Свіжий погляд на методи просування та їх кейси від провідних спеціалістів.
- Безкоштовна участь з можливістю задати питання спікерам в прямому ефірі (попередня реєстрація на сайті).
- Унікальний матеріал, який раніше не був представлений на жодному заході.
- Головні тематики конференції: SEO, PR, Репутація бренду та Менеджмент в SEO й власному бізнесі.
- Приємні подарунки від партнерів.
Спікери конференції:
- Роман Дорошенко – CEO Zeeks та генеральний партнер інвестиційного фонду NetSolid Investments. Спікер виступить у форматі Q&A-сесії.
- Дмитро Бондар (CEO та один із засновників компанії Boosta) – поговорить про «Менеджмент в SEO».
- Julia Petryk (PR & Comms Lead в MacPaw) поділиться кейсами в тематиці PR + репутація.
- Mads Singers – «SEO From a Business».
- Ярослав Баклан (Marketing partner in Boosta) – «Як побудувати компанію, в якій хочуть працювати сеошники».
- Віктор Карпенко – CEO SeoProfy, спікер + модератор конференції.
- Влад Бодашко, Олександр Белевець – «SEO-аналіз ніші – як відносно швидко порахувати чи є гроші, чи немає з точки зору сеошника».
- Jason Barnard (Founder and CEO of Kalicube) — Google’s Three Main Knowledge Algorithms: How They Work and What you Can do to Take Advantage.
- Ірина Махнорілова (СМО Boosta) поговорить про менеджмент.
- Ілля Черепинець, SEO спеціаліст Jooble, розповість про вихід на нові ринки – «Дослідження очима продуктового SEO-спеціаліста».
Мета конференції: донести до слухачів актуальні теми для збереження та росту своїх професійних навичок за умов війни, включаючи вкрай актуальні питання виходу на західні ринки.
Конференція буде корисна для:
- SEO-фахівців, арбітражників, вебмайстрів, які хочуть зростати далі.
- Підприємців, які шукають органічний трафік та хочуть збільшити постійний потік клієнтів через Google.
- Інтернет-маркетологів, що хочуть розвиватись в digital-галузі.
- Спеціалістів, що планують працювати в SEO-оптимізації.
- Усіх, хто працює в інтернет-просуванні та готовий розвиватись.
Після реєстрації учасник безкоштовно отримає запрошення на онлайн-конференцію та можливість поставити запитання у прямому ефірі. Ви також маєте можливість отримати подарунки від партнерів конференції.
Реєструйтеся та отримуйте посилання на подію у день конференції — nazahid.com.
Щоб отримувати всі новини першими підписуйтесь на наш телеграм-канал конференції — https://t.me/nazapadseo.