«НаЗахід 21»: SEO-конференція з просування товарів та послуг на західні ринки

1

Хочете розвиватися в digital сфері та стати топовим спеціалістом в SEO-просуванні? Не знаєте як вивести бізнес на західний ринок? Тоді ця конференція саме для вас!

16 грудня о 9:00 відбудеться онлайн-конференція компанії SeoProfy. Це найбільша онлайн-подія, яка зібрала найважливішу інформацію від топових спеціалістів SEO-індустрії. Ви отримаєте унікальний досвід, де спікери поділяться своїми порадами та новітніми стратегіями, які допоможуть вам випередити конкурентів. 

  • Безкоштовна реєстрація на сайті.
  • Формат зустрічі: онлайн.
  • Старт: 16 грудня о 9:00.

Що таке «НаЗахід 21»?

Це більше, ніж конференція. Це україномовна спільнота з просування різних сфер бізнесу. 

  • Свіжий погляд на методи просування та їх кейси від провідних спеціалістів. 
  • Безкоштовна участь з можливістю задати питання спікерам в прямому ефірі (попередня реєстрація на сайті).
  • Унікальний матеріал, який раніше не був представлений на жодному заході. 
  • Головні тематики конференції: SEO, PR, Репутація бренду та Менеджмент в SEO й власному бізнесі.
  • Приємні подарунки від партнерів.

Спікери конференції: 

  • Роман Дорошенко – CEO Zeeks та генеральний партнер інвестиційного фонду NetSolid Investments. Спікер виступить у форматі Q&A-сесії. 
  • Дмитро Бондар (CEO та один із засновників компанії Boosta) – поговорить про «Менеджмент в SEO».
  • Julia Petryk (PR & Comms Lead в MacPaw) поділиться кейсами в тематиці PR + репутація.
  • Mads Singers – «SEO From a Business».
  • Ярослав Баклан (Marketing partner in Boosta) – «Як побудувати компанію, в якій хочуть працювати сеошники».
  • Віктор Карпенко – CEO SeoProfy, спікер + модератор конференції.
  • Влад Бодашко, Олександр Белевець – «SEO-аналіз ніші – як відносно швидко порахувати чи є гроші, чи немає з точки зору сеошника».
  • Jason Barnard (Founder and CEO of Kalicube) — Google’s Three Main Knowledge Algorithms: How They Work and What you Can do to Take Advantage.
  • Ірина Махнорілова (СМО Boosta) поговорить про менеджмент.
  • Ілля Черепинець, SEO спеціаліст Jooble, розповість про вихід на нові ринки – «Дослідження очима продуктового SEO-спеціаліста».

Мета конференції: донести до слухачів актуальні теми для збереження та росту своїх професійних навичок за умов війни, включаючи вкрай актуальні питання виходу на західні ринки.

Конференція буде корисна для:

  • SEO-фахівців, арбітражників, вебмайстрів, які хочуть зростати далі.
  • Підприємців, які шукають органічний трафік та хочуть збільшити постійний потік клієнтів через Google.
  • Інтернет-маркетологів, що хочуть розвиватись в digital-галузі.
  • Спеціалістів, що планують працювати в SEO-оптимізації.
  • Усіх, хто працює в інтернет-просуванні та готовий розвиватись.

Після реєстрації учасник безкоштовно отримає запрошення на онлайн-конференцію та можливість поставити запитання у прямому ефірі. Ви також маєте можливість отримати подарунки від партнерів конференції.

Реєструйтеся та отримуйте посилання на подію у день конференції — nazahid.com.

Щоб отримувати всі новини першими підписуйтесь на наш телеграм-канал конференції — https://t.me/nazapadseo.

Залишити коментар

Коментарі | 1

  • Щодо SEO. Я нещодавно відкрив свій інтернет магазин одягу. Звісно ж, без просування тут ніяк не обійтися. Я звернувся в компанію https://octopus.co.ua/ яка дуже допомогла мені вирішити цю проблему. Я залишився дуже задоволений їх роботою

Пошук