Як стало відомо AIN.UA, компанія Wargaming, яка виступала паблішером для київської ігрової студії Frag Lab та мала в ній долю, вийшла із проекту. Ім’я нового співвласника, угоду з яким уклали нещодавно, у київській студії поки що не розголошують.

Про співпрацю Frag Lab та Wargaming

Frag Lab — це київська студія ігрової розробки, заснована 2017 року вихідцями із київського Crytek, зокрема, людьми, які працювали над Crysis franchise, Battlefield 2 та Warface. CEO команди, Макс Дембік, раніше був керівним директором Crytek Kiev.

У березні 2019 року Frag Lab та Wargaming оголосили про партнерство: компанії анонсували спільну роботу над free-to-play-шутером нового покоління, який мав працювати на сервісах AWS, Amazon GameLift та Amazon Lumberyard. Йшлося про гру Shatterline (зараз на неї є early access у Steam), над якою команда продовжувала працювати навіть у період повномасштабної війни.

У серпні 2022 року Wargaming вийшла із проекту. Як повідомили AIN.UA у компанії, співпрацю із Frag Lab завершили «у рамках оптимізації продуктового портфоліо компанії».

«Протягом кількох років Wargaming фінансував розробку та виступав видавцем Shatterline, що дозволило українській студії вирости з 70 до 200 співробітників, розвивати та вдосконалювати гру весь цей час. За рішенням Wargaming всі напрацювання та технології залишилися за Frag Lab», — повідомили у компанії.

У Wargaming не коментували запит AIN.UA про продаж долі у Frag Lab, також не підтвердили і не спростували те, що компанія була співвласником київської студії.

Що відомо про угоду

Деталей про нового партнера студії поки немає. CEO Frag Lab Макс Дембік повідомив AIN.UA, що Wagaming і справді вийшла із проекту, але нову угоду в компанії поки не коментують:

«Wagaming повністю вийшов із проекту і студії. Що до нового партнера, наразі ця інформація конфіденційна, бо ще не завершені всі формальності. Сподіваємось, за місяць зможемо дати більше деталей».

Матеріал будемо доповнювати.