Старший менеджер Twitter повідомив співробітникам, що понад 500 провідних рекламодавців призупинили витрати на Twitter після того, як Ілон Маск прийшов на посаду в жовтні. Це спричинило зниження щоденних доходів на 40%, пише The Information.

  • Денний дохід компанії знизився на 40% нижчим, у порівнянні з минулим роком. Це підкреслює кризу, з якою зіткнувся її основний рекламний бізнес.
  • Хоча Маск планує диверсифікувати дохід Twitter від реклами, таке погіршення справ ускладнить для компанії вільний грошовий потік, на який робив ставку Маск.
  • Звільнення 75% співробітників мало б забезпечити вільний грошовий потік і прибутковість, що привабило б інвесторів.

Плани Маска опираються на здатність Twitter заробити $3 млрд доходу цього року. Компанія прогнозувала, що зможе виплачувати $1,5 млрд на рік у вигляді відсотків за купівлю. У 2021 році Twitter отримав $5 млрд, а значить падіння на 40% може зруйнувати наміри нового власника платформи.

Купівля Twitter Ілоном Маском викликала несподівані зміни в соцмережі і серед настроїв користувачів. Далеко не всі рішення нового керівника їм подобаються, тому конкуренти Twitter почали нарощувати свою популярність. На фоні дій Маска соцмережа Mastodon, яка є найпопулярнішим аналогом Twitter, збільшила кількість активних щомісячних користувачів з 300 000 до 2,5 млн всього з жовтня по листопад 2022 року.

А вже у січні цього року користувачі Twitter помітили, що сторонні застосунки на платформі сповіщають про помилки, пов’язані з Twitter API. Компанія позбувається сторонніх клієнтів. Ці застосунки, як правило, не приносять рекламних доходів для платформи, що є пріоритетом для Ілона Маска. Після зміни власників, компанія відчайдушно намагається вберегти рекламодавців, багато користувачів помітили ріст кількості та частоти реклами на платформі.