Компанія Meta Марка Цукерберга неочікувано анонсувала новий сервіс під назвою Meta Verified — це верифікація акаунту в соцмережах компанії.

  • Вартість щомісячної підписки складає $11,99, а при оплаті з iOS-пристроїв — $14,99.
  • Meta Verified надає користувачам кілька переваг: мова про додатковий захист (як конкретно це буде виглядати — невідомо), а також «прямий доступ до команди підтримки». Окрім того, як пише TechCrunch, верифіковані користувачі отримають більше охоплення аудиторії.
  • Поки новий сервіс тестово запущений лише у кількох країнах, розгортання на весь світ відбудеться пізніше.

Користувачі пишуть, що прямий канал звʼязку зі службою підтримки, яка не завжди працює належним чином, дійсно є важливою причиною заплатити, особливо для великих акаунтів. Тим не менше, залишається чимало інших питань.

Наприклад, що робити користувачам Instagram та Facebook, акаунти яких вже підтвердженні? Їх галочки скасують у випадку неоплати щомісячного внеску? Або ж як саме гарантуватиметься додатковий захист сторінки?

Звісно новий сервіс від Meta не змогли не порівняти з продуктом Twitter Blue від соцмережі Twitter, який почав пропонувати платну підписку кілька років тому, а з приходом Ілона Маска перепридумав її і зробив дорожчою.

Навіщо запускати Meta Verified

Для соціальних мереж запуск подібних сервісів — можливість диверсифікувати свої доходи, які майже на 100% залежать від реклами. Для Meta, зростання доходів якої стагнує, а витрати зростають, це важливий спосіб показати інвесторам, що компанія працює над своїми фінансовими показниками не тільки через скорочення, а й через пошук нових джерел прибутку.

Щоправда, аналітики не певні, що для компаній рівня Meta це вихід з ситуації. Досвід Twitter показує, що підписка набирає обертів дуже повільно. А той факт, що соцмережі завжди були безкоштовними (і далі такими будуть залишатись) не додає впевненості, що користувачі почнуть у видимих масштабах оформлювати підписку.