Співвласник Rozetka Владислав Чечоткін розповів Forbes про те, з якими результатами компанія увійшла у 2023 рік. AIN.UA ділиться найцікавішими цифрами та фактами.

  • Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено.
  • Станом на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок. Це більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення росії.
  • За перші тижні війни виторг Rozetka упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, але компанії вдалося вийти зі штопору. В четвертому кварталі 2022 року Rozetka показала найкращий оборот за всю історію. Однак прибуток за підсумками року впав суттєво, зокрема через втрати складів і магазинів. «Йдеться не про «рази», а про «відсотки», – зазначив Чечоткін. 
  • Середній чек у Rozetka за підсумками року теж зменшився. Бізнесмен повʼязує це з тим, що люди стали заощаджувати.
  • Команда Rozetka скоротилася майже в два рази. До великої війни в компанії працювало близько 7000 співробітників. Як зазначив підприємець, наразі команда працює важче і виконує більше завдань.
  • Робочі години магазинів Rozetka, що розташовані в прифронтових містах, скоротилися до 15:00 або 16:00.