Знайомство з Harmix: студентський стартап, який залучив $500 000 під час війни

У лютому 2023 року стало відомо, що український AI-стартап Harmix залучив $500 000 від канадських інвесторів. Назву фонду не розголошують, про сам стартап відомостей також небагато – Harmix не надто медійний. Команда стартапу була в складі української делегації на TechCrunch Disrupt 2022, але майже не розповідала про себе у пресі.

У бліц-інтервʼю AIN.UA представники Harmix розповіли деталі про свій стартап та угоду.

Коли і ким заснований Harmix?

Засновник Harmix, Назар Поночевний, почав розвивати ідею стартапу ще у старших класах (у 2018 році). Після закінчення музичної школи він зацікавився нейромережами і вирішив поєднати ці дві речі, створивши інструмент, який може підбирати музику на основі того, що бачить людина.

Назар Поночевний. Фотот у цьому матеріалі: Harmix

Ця ідея зацікавила бізнес-інкубатор Ukrainian Future. Назара запросили стати одним із його перших резидентів.

Ще за кілька місяців Назар написав науково-дослідницьку роботу для Малої академії наук, використовуючи ідею платформи як тему. Перший прототип Harmix здобув четверте місце на Intel ISEF – найбільшому у світі науковому конкурсі для студентів. 

Так почався шлях Harmix – ШІ-платформи, яка підбирає музику до відео, аналізуючи його динаміку, настрій і зміст. 

Скільки людей наразі в команді та де дислокується команда? 

Наразі в команді Harmix 12 людей, всі працюють віддалено, знаходячись в Канаді, Ізраїлі, Україні, США, Німеччині, Швейцарії та Нідерландах. 

Коли закрили угоду? Як довго вели переговори? Чому фонд вирішив інвестувати? Чому не розголошуєте його назву?

Минулого року інвестор з України планував вкласти $500 000 для Harmix, але через початок повномасштабного вторгнення його плани змінились. Команді довелось продовжити пошуки фінансування, зустрічаючись з десятками потенційних інвесторів.

Дмитро Лопушанський CTO Harmix та Назар Поночевний, СЕО і фаундер Harmix

Зрештою, на одному з університетських заходів Назар познайомився з міжнародним інвестором, якого зацікавила ідея Harmix і цінності команди. Через пів року стартап отримав півмільйона інвестицій.

Яка модель монетизації стартапу? Тарифи? Який трекшн? Скільки користувачів?

Раніше моделлю монетизації Harmix був телеграм-бот, але з розширенням географії юзерів стартапу стало зрозуміло, що цього – недостатньо. Команда запустила Android-застосунок, у якого наразі більше 30 000 користувачів з 90 країн світу.

Дмитро та Назар з Олександром Борняковим на Collision

У планах – впровадити бізнес-модель В2С freemium (через місячну підписку) і ліцензування для плагінів, що використовуватимуться як програмне забезпечення у кіновиробництві.

Команда готує реліз iOS-застосунку та B2B-платформу для тих, хто працює з музикою: продюсерів, відеоредакторів, фільммейкерів, звукорежисерів тощо.


Harmix  — сервіс на основі AI, який автоматично вибирає правильну музику для відео. Для цього алгоритм аналізує об’єкти, настрій, активність і динаміку ролика. За інформацією на сайті, софт стартапу вже проаналізував більше мільйона відео та 32 млн аудіозаписів. Музика, яку пропонує Harmix, ліцензована та належить найбільшим правовласникам Warner Music, Sony Music та Universal.

На етапі pre-seed стартап отримав грант на $25 000 від Українського фонду стартапів та $13 000 від Amazon.

AIN.UA також знайомить читачів з українськими проектами у рубриці «Стартап дня».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук