Медична лабораторія «ДІЛА» на ринку лабораторної діагностики в Україні близько 25 років. Станом на 2023 рік, компанія має 190 точок по всій країні, 68 з них – відкриті по франшизі.
Як нам розповіли в компанії, науково-виробнича база лабораторії дозволяє проводити понад 8 млн досліджень для 2,5 млн пацієнтів на рік. При цьому, загальна кількість працівників у «ДІЛА» становить більше 1500 людей.
AIN.Business розпитав PR-менеджерку компанії Тетяну Науменко про те, як відкрити франшизу лабораторії.
Вимоги до франчайзі
Як зазначає представниця компанії, стати партнером-франчайзі «ДІЛА» не важко.
«Шукаємо хорошого управлінця з чітким розумінням сервісу та клієнтоорієнтації. Партнера, який би розділяв цінності бізнесу та підтримував стандарти бренду “ДІЛА”», – коментує PR-менеджерка.
Тетяна додає, що наявність медичної освіти не є обов’язковою, адже основні процеси залишаються на боці компанії. Наприклад, «ДІЛА» контролює медичний сервіс у партнерів й супроводжує ключові підрозділи – лабораторії, контакт-центр, ІТ, логістику, яка працює як із відділеннями головної компанії, так і з партнерськими.
Умови співпраці
- У рамках франчайзингової програми «ДІЛА», паушальний внесок та роялті відсутні.
- Інвестиції напряму залежать від обраного формату відділень – mini чи light, які відрізняються площею локації та періодом окупності.
- Розмір інвестицій для найменшого формату – від $18 000, а термін окупності – від 14 місяців.
- Вихід на точку беззбитковості – від 2 до 6 місяців.
- Прибуток франчайзі не розділяє з франчайзером.
Вимоги до локації
При виборі локації франчайзер радить пратнеру звертати увагу на такі основні критерії:
- розташування на першій лінії;
- площа приміщення – від 45 м2;
- наявний окремий вхід з фасаду;
- висота стелі не менше 2,5 м;
- наявність не менше одного вікна.
Гарантії партнерам
Тетяна повідомляє, що процес від підписання договору до запуску відділення займає 2-3 місяці. На кожному етапі відкриття відділення «ДІЛА» надає підтримку. Зокрема:
- з пошуком та вибором локації ‒ є окрема команда, яка займається оцінкою території та за допомогою геомаркетингу розраховує клієнтопотік у певному розташуванні. Після цього «ДІЛА» пропонує партнеру конкретний формат відділення, який задовольнить потребу в конкретному місці;
- з брендбуком. Партнери отримують «Книгу Франчайзі», де прописані всі подальші етапи та процеси: ремонт, оснащення, внутрішнє та зовнішнє брендування, інструкції по роботі та витратними матеріалами, посадові інструкції для персоналу. За потреби, надають базу підрядників для реалізації проекту;
- допомогають на етапі підбору персоналу. «ДІЛА» проводить навчання персоналу партнера в тренінговому центрі компанії;
- з доступом до програмного забезпечення, яке дозволяє контролювати франчайзингову точку дистанційно;
- надають послуги єдиного контакт-центру;
- централізовано поставляють витратні матеріали;
- надають логістичні послуги.
Які актуальні міста для франшизи
Станом на березень 2023 року, «ДІЛА» представлена у 19 областях та 48 містах по всій Україні. Як зазначає PR-менеджерка, наразі компанія фокусується на пошуку партнерів у центральній Україні та західному регіоні.
«Щодо виходу на міжнародний ринок, то наразі не розглядаємо. Це обумовлено великим потенціалом розвитку саме національної мережі, а також відмінністю юридичних питань у сфері медичного обслуговування за кордоном. Тому відкриваємо нові відділення та працюємо в першу чергу на посилення економіки нашої країни», – додає Тетяна.
Куди звертатися
Більш детально ознайомитись з умовами та необхідними інвестиціями франчайзингової програми можна на сайті. А потенційний партнер може заповнити анкету для співпраці.
Раніше AIN.Business розповідав, що потрібно для запуску магазину за франшизою MULTI COOK.