Заснований українками стартап DressX, що розробляє віртуальний магазин одягу, закрив новий інвестиційний раунд обʼємом $15 млн. Оцінка стартапу не повідомляється.

  • Лід-інвестор раунду — фонд Greenfield Capital з Берліну.
  • Також до списку інвесторів приєднались Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red DAO and others.
  • Раніше стартап вже залучав інвестиції у розмірі $1,3 млн та $2 млн.

DressX заснували Дар’я Шаповалова і Наталія Моденова. Стартап створив платформу, на якій продається цифровий одяг, а також працює з іншими маркетплейсами та платформами. Раніше DressX також запартнерились з Meta: одяг DressX використовують у магазині аватарів Avatar Store.

  • Отримані кошти команда направить на розвиток платформи, удосконалення свого додатку та імплементацію нових функцій.
  • Також кошти будуть направлені на маркетинг і популяризацію продуктів стартапу.

На даний момент це найбільший раунд для українського стартапу з початку 2023 року. За інформацією AIN.UA, переговори про залучення коштів почались ще у 2022 році, але остаточно угоду закрили лиш недавно.