Просування ресторану чи кафе зараз неможливе без digital-маркетингу. За роки роботи із HoReCa, ми знайшли найбільш ефективну стратегію просування для цієї ніші. У цій статті поділимося досвідом, а також крутими ідеями та інструментами, які допоможуть у просуванні закладів.
Якщо коротко, то успішна стратегія виглядає так: з‘явіться, коли людина голодна. Якщо відбудеться match по часу, страві та оферу, то ви отримаєте транзакцію.
Виглядає просто, але насправді за цим стоїть багато щоденної роботи з трафіком та контентом.
З чого почати? Перш за все, з упакування профілю.
1. У біо радимо написати ваше позиціювання, адресу + графік роботи.
2. Додайте хайлайтс: меню, як нас знайти, UGC-контент, атмосфера закладу. Таким чином, користувач зайде на вашу сторінку і буде повністю ознайомлений із брендом. Йому не прийдеться довго шукати про вас інформацію.
3. Використовуйте свої брендові кольори, шрифти та елементи скрізь: соціальні мережі, етикетки, пакування, вивіски. За допомогою візуальної комунікації, користувач буде запам’ятовувати ваш бренд, що сприяє залученню та утриманню уваги споживачів. Брендбук — це ваше все 🙂
Один із наших кейсів – це Sushi Master. У соцмережах бренду був відсутній єдиний стиль. Тому перше, що ми зробили – це була візуальна комунікація. Бренд став більш послідовним: весь контент став у брендових кольорах та шрифтах, пакування, точки самовиносу, вивіски тощо. Люди стали більше впізнавати бренд.
Було:
Стало:
4. Створюйте свої якорі: це і фірмові слова, емоджі тощо. Це може бути дрібницею, але споживачі запам’ятають ваш бренд із більшою ймовірністю.
Наприклад, бренд Pita Kyiv. За 2 роки співпраці нам вдалось створити справжнє ком’юніті: зі своїми словечками «умамно» та «пітотерапія», з власними назвами закладів (Пушка, Сага та Васильок), з емоційним «!!1!» та фірмовим «Цьом!».
Наступний важливий пункт: створення контенту. Що публікувати закладам?
- UGC — тобто контент, який роблять ваші гості. Мотивуйте його генерацію різними способами та використовуйте у своїх контент-планах. Один зі способів — дарувати знижку за відмітку в сторіс.
- Фокусуйтеся на апетитності фото\відео страв. Food porn завжди актуальний.
- Регулярність. Постійно будьте на зв’язку у стрічці. Аби вас бачили якомога більше людей, мотивуйте взаємодії з контентом. Частіше за все, для цього достатньо викликати щиру емоцію.
- Впроваджуйте фірмові рубрики.
Наприклад, для Venum Sushi ми створили «Венум-патруль», на знання меню доставки. Також в колаборації з Альоною готували live-сторіс, де вона наживо спілкувалась з аудиторією, відповідала на питання та анонсувала новинки. Це значно підвищило лояльність до сервісу доставки.
- Міксуйте контент. Не фокусуйтеся лише на одному типі. Додавайте контент, який продає, показуйте атмосферу закладу, розповідайте про цінності та філософію закладу тощо.
- Використовуйте в контенті інфоприводи — вони були й будуть в тренді. Вони можуть бути не тільки з ціллю продати, а ще й розвеселити вашу аудиторію. Таким чином ви будете на одній хвилі.
Важливий момент по роботі з інфоприводами – краще зробити швидше, ніж якісно. Бо може таке бути, що скрізь з’явиться ці меми й аудиторії вже не буде цікаво.
Після упакування сторінки та публікації контенту переходимо до просування. Ось деякі важливі моменти.
- Дуже важливо підключати трафік, бо всі ваші зусилля підуть в нікуди й ваші дописи, регулярні сторіс будуть бачити лише ваші друзі.
- Варто тримати баланс між фокусом на отриманні першої транзакції та на акумулюванні впізнаваності.
- Краще проводити кампанії із різними цілями одночасно. Наприклад, людина зможе дізнатися про вас від улюблених блогерів, а на наступний день побачити цікавий офер в таргеті та зробити замовлення.
- Не забувайте працювати із базою клієнтів. Ретаргетинг та розсилки — шлях до отримання дешевих повторних покупок.
І найголовніше: потрібно визначитися з образом ідеального клієнта та спрямовувати всю комунікацію до нього через відповідний tone of voice, офери, налаштування таргетованої реклами. А через комплексний підхід до просування, створення фірмового стилю та цікавий регулярний контент можна створити успішний бренд.