Євген Клопотенко та Олександра Фідкевич оголосили про припинення бізнес-партнерства. Про це AIN.Business розповіли їхні представники. Причина такого рішення — досягнення усіх стратегічних цілей, які партнери визначали для себе на початку спільного шляху. 

6 років тому Олександра Фідкевич та Євген Клопотенко написали на серветці в ресторані структуру майбутнього спільного проекту. І визначили за мету — створити бізнес-модель, мета якої незворотні суспільні зміни та перетворення творчість у прибуткову справу. 

В її межах створеної кулінарної медіа-системи Олександра та Євген втілили низку проектів задля поліпшення культури харчування в Україні та посилення статусу української кухні в світі. Серед них зокрема: подання борщу до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО, реформа системи шкільного харчування, трансформація професійної освіти кухарів, а також видавництво кулінарних книжок і розвиток кулінарних інформаційних ресурсів.

В 2023 році стало зрозуміло, що цілі, які були зафіксовані партнерами 6 років тому, дали свої плоди й реалізовані на 100%. Відтак, Євген та Олександра ухвалили рішення рухатися далі окремо. 

Єдиний проект, над яким Олександра продовжить працювати в ролі продюсерки, — видання книги рецептів Євгена Клопотенка у США. Книжка незабаром вийде друком у американському видавництві Voracious (Little, Brown and Company). 

Після припинення партнерства Євген Клопотенко й надалі планує розвивати національну гастрономію та популяризувати українську кухню за кордоном. А Олександра Фідкевич продовжить впливати на порядок денний українського бізнесу, зокрема планує консультувати підприємців, продюсувати особисті бренди та займатися репутаційним менеджментом компаній та їх власників. 

«За роки партнерства з Олександрою ми досягли чимало крутих результатів не тільки в бізнесі, а й у проектах, які змінюють світ на краще. Я відчуваю гордість за все, що нам вдалося. Й вірю, що надалі ми, навіть окремо, зможемо зробити ще більше як для гастрономічної сфери, так і для країни зокрема», — коментує рішення Євген Клопотенко

Підсумком шестирічної співпраці стала книга Олександри Фідкевич «Як начинити гадюку салом». Видання містить поради щодо побудови бізнесу на творчості та розвитку особистих брендів, а також — розкриває залаштунки спільного кулінарного бізнесу та медіапроекту.

«Я неймовірно пишаюся нашими командними здобутками, нашою з Євгеном співпрацею й тим, який вплив нам вдалося здійснити на розуміння та відчуття української кухні. Ми пройшли крутий шлях і втілили багато якісних продуктів. Нині наші дороги з Євгеном розійшлися. Але я впевнена, що у проектів, якими я керувала, велике майбутнє», — прокоментувала ситуацію Олександра Фідкевич.