Прагнете відрізнятися від конкурентів та надавати своїм клієнтам якісний споживацький досвід, спілкуючись з ними там, де зручно їм? Хочете не втрачати жодної заявки від лідів, швидко реагувати на запити від потенційних клієнтів та мати контроль над воронкою продажів? Бажаєте мати доступ до повної історії комунікацій між вашим бізнесом та клієнтами, незалежно від того, де відбувається розмова?

Тоді вашому бізнесу потрібна CRM, що пропонує пакет інтеграцій із основними каналами комунікацій — електронною поштою, телефонією та месенджерами.

Завдяки нещодавньому релізу прямої інтеграції з основними месенджерами (Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram та Facebook Messenger), NetHunt CRM стала саме таким незамінним для кожної компанії хабом централізованих комунікацій.

У цьому матеріалі розглянемо можливості інтеграції NetHunt CRM із месенджерам, переваги, які вона дає користувачам, та причини, які спонукали вендора CRM на такий крок. 

NetHunt CRM x месенджери: що за інтеграція та кому потрібна

Цього місяця український вендор програмного забезпечення CRM, NetHunt CRM, випустив пряму інтеграцію з основними месенджерами на ринку України:

  • Telegram;
  • WhatsApp;
  • Viber;
  • Instagram.

Ця інтеграція доповнила пакет інтеграцій із месенджерами (інтеграція із Facebook Messenger вже була доступна користувачам системи) та перетворила NetHunt CRM на по-справжньому багатоканальне рішення CRM.

Відтепер, користувачі NetHunt CRM мають доступ до хабу централізованих комунікацій із клієнтами всередині NetHunt CRM та мають змогу:

  • Створювати нові контакти та угоди із чатів в месенджерах та коментарях в Instagram в декілька кліків. 
  • Пов’язувати чати із відповідними картками клієнтів чи угод в CRM; автоматично зберігати всі повідомлення із чатів в системі.
  • Надсилати повідомлення в месенджери прямо з інтерфейсу NetHunt CRM — як із розділу «Чати», так і безпосередньо із картки клієнта.
  • Ділитися доступом до бізнес-чатів (чати, що ведуться через бізнес-акаунти) з іншими користувачами NetHunt CRM.
  • Створювати Blacklist та Whitelist, щоб особисті чати менеджерів на персональних акаунтах WhatsApp та Telegram не потрапляли до CRM.

Це дозволяє менеджерам з продажу та підтримки клієнтів надавати лідам та клієнтам більш якісний споживацький досвід, мати повний контроль над комунікаціями, незалежно від того, де вони відбуваються, та не пропускати жодної заявки.

В свою чергу, маркетологи можуть наглядно розуміти які канали комунікацій користуються найбільшою популярністю серед цільової аудиторії та генерують найбільше лідів. Завдяки цій інформації, спеціалісти з маркетингу можуть сегментувати клієнтську базу, адаптувати стратегію маркетингу та фокусувати свої маркетингові активності на найбільш ефективних каналах.

Як інтеграція NetHunt CRM з месенджерами допомагає бізнесам покращити свої фінансові результати

Як результат, реліз інтеграції NetHunt CRM із основними месенджерами дозволяє користувачам системи вирішити цілу низку проблем:

  • Більше не потрібно витрачати час на перехід із однієї вкладки на іншу, щоб переглянути та відповісти на повідомлення від ліда чи клієнта. Це можна зробити прямо із CRM-системи.
  • Жодна заявка не буде пропущена — всі вхідні чати та повідомлення із усіх під’єднаних до NetHunt CRM месенджерів доступні в єдиному вікні. Інформація оновлюється в режимі реального часу.
  • Можна забути при трудоємний процес перенесення контактної інформації про лідів та клієнтів із чату в базу даних — створення картки клієнта та наповнення її інформацією відбувається у декілька кліків. 
  • Менеджерам з продажу та підтримки клієнтів не потрібно підіймати всі переписки на різних каналах, щоб згадати деталі розмови. Вся історія комунікацій із клієнтом, незалежно від того, де велась переписка, доступна в картці клієнта в CRM, в хронологічному порядку. 
  • При передачі угоди від менеджера до менеджера не треба давати доступ до месенджерів — вся інформація доступна у CRM.

Користувачі NetHunt CRM вже мали змогу переконатися в ефективності омніканальної CRM-системи, яка дозволяє керувати всіма заявками, незалежно від того звідки вони приходять. Якщо ви теж хочете вийти на новий рівень використання CRM, покращити роботу вашого бізнесу та підвищити продажі — спробуйте нову інтеграцію для себе!