13 квітня 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло китайську компанію Xiaomi Corporation до переліку міжнародних спонсорів війни. Поки неясно, чи матиме це рішення якийсь практичний вплив на продажі цього бренду в Україні.
Редакція AIN.UA звернулась до глобального пресофісу компанії із проханням пояснити, як це рішення вплине на присутність бренду в нашій країні або ж тих користувачів, які вже придбали пристрої Xiaomi. У компанії на запит відповіли таке:
«Xiaomi є компанією з користувацької електроніки, пропонуючи продукти лише для комерційного та цивільного вжитку. У нас є користувацький бізнес у більш ніж 100 країнах та регіонах, і в будь-якій юрисдикції, де ми працюємо, ми дотримуємось усіх законів та регуляцій.
Ми категорично незгодні зі звинуваченнями від НАЗК в тому, що ми є «міжнародним спонсором тероризму». Ми не підтримуємо жодних воєнних дій. Ми виступаємо цілковито за мир у світі».
- Xiaomi у багатьох рейтингах вендорів смартфонів входить до топ-5 лідерів: зокрема, за даними Counterpoint, за останній квартал 2022 року Xiaomi була у трійці лідерів, разом із Samsung та Apple.
- За даними KSE Institute, вихід Samsung і Apple склав вигідну ситуацію для комерційної діяльності в росії Xiaomi та двох інших її брендів, Redmi і Poco. У липні 2022 року їхня частка на російському ринку смартфонів досягла 42%, тоді як у лютому 2022 року вона була близькою до показників Samsung.
- В Україні цей бренд — серед лідерів по багатьом напрямам. Окрім полиць магазинів, у нього є і монобрендова мережа сторів та офіційний сайт. За даними Rakuten Viber за лютий 2023 року, бренди Xiaomi — на першому та четвертому місці по популярності серед українських користувачів.