Польський АІ-стартап Cosmose AI, що розробляє глобальну платформу для прогнозування поведінки покупців в офлайні, залучив стратегічні інвестиції від NЕAR Foundation. У результаті раунду, оцінка компанії виросла до $500 млн.

  • Заснована у 2014 році Міроном Міронюком у Варшаві, Cosmose AI розвиває платформу, що допомагає ритейлерам збільшити продажі, збираючи дані зі смартфонів покупців в офлайні, аби зрозуміти їхні звички та передбачити поведінку. Нині стартап має 6 офісів — також у Парижі, Гонконгу, Шанхаї, Сингапурі та Токіо. Серед клієнтів Cosmose AI — LVMH, Richemont, L’Oréal і Estée Lauder.
  • Оцінка Cosmose AI становить $500 млн. Попередню інвестицію Серії А у розмірі $15 млн компанія отримала на початку 2020 року. Інвесторами виступили Tiga Investments, OTB Ventures і TDJ Pitango.
  • NEAR Foundation — це швейцарська некомерційна організація, що підтримує ріст і розвиток NEAR Protocol, блокчейну для створення dApps. NEAR був заснований в кінці 2018 року українцем Іллею Полосухіним та росіянином Алєксандром Скідановим.

«NEAR — це найбільш безпечний, масштабований і стійкий протокол блокчейну. Перейшовши на NEAR у 2022 році та працюючи з NEAR Foundation, ми виявили, що наша візія, в основі якої Web3, збігається. NEAR і Cosmose AI побудують майбутнє, у якому понад 1 млрд користувачів зможуть користуватися перевагами екосистеми, частиною якої вони є, зберігати повний контроль над своїми даними та мати чудовий досвід покупок завдяки персоналізації на основі штучного інтелекту»,

— коментує засновник та СЕО Cosmose AI Мірон Міронюк.
  • Завдяки новим інвестиціям від NEAR Foundation, Cosmose AI продовжить впроваджувати інновації в екосистему на основі Web3. Зокрема, розвиватиме свої продукти Cosmose Media та KaiKai, які успішно використовують NEAR.