Про каско для авто знають усі. Не всі користуються, але про переваги точно чули. Комусь достатньо обов’язкової автоцивілки. Мало хто знає, що існують такі ж послуги для лептопів, за допомогою яких ми, до речі, і заробляємо на те саме авто. Тож сьогодні виправляємо цей пробіл і розповідаємо більше про так зване «каско для ноутбуків» від Lenovo.

Якщо коротко, то ви можете продовжити заводську гарантію від виробника або придбати додаткові сервіси, які можуть захистити ваш пристрій від випадкових пошкоджень (так, навіть від розбиття екрана або залиття його кавою). Крім того, можна заощадити не тільки гроші, але і час — завдяки можливості ремонту на території клієнта та цілодобовій підтримці.

Детально про те, як працюють додаткові сервіси, як їх можна комбінувати, отримуючи повний набір можливостей, або вибираючи лише дійсно необхідні, та які це дає переваги — далі в тексті.

Розширена гарантія та захист від випадкових пошкоджень

Базова гарантія від виробника має певні виключення. Наприклад, розбиття екрана або пошкодження блоку живлення через перепад напруги нею не покриваються, бо це не вина виробника. Але з точки зору користувача, якими б не були причини, результат один — виведення пристрою з ладу та додаткові часові або фінансові витрати на ремонт старого або покупку нового девайсу.

Тому компанія Lenovo пропонує своїм споживачам особливу послугу — «Захист від випадкових пошкоджень», що допоможе усунути наслідки непередбачуваних ситуацій.

«Падіння ноутбука, після якого пошкодилася матриця чи корпус, розлиття на нього кави та інші випадкові пошкодження — це не гарантійні випадки за стандартних умов. Після таких подій вам не замінять монітор чи корпус безкоштовно за базовою гарантією. Але якщо у вас є «Захист від випадкових пошкоджень», то навіть ці випадки підпадатимуть під гарантійні зобов’язання виробника і ремонт буде безкоштовним», — зазначає керівник напряму комерційних пристроїв Lenovo в Україні Микола Антонюк.

Отже, послуга «Захист від випадкових пошкоджень» для ноутбуків Lenovo допоможе заощадити до 80% коштів (у порівнянні з вартістю повного ремонту або покупкою нового ноутбуку) та захистити пристрій від наслідків пошкоджень, які не входять у стандартний гарантійний сервіс. 

На які саме пошкодження поширюється послуга?

Випадкові падіння, удари, різні інші механічні пошкодження, потрапляння рідини — все, що може раптово трапитися навіть за нормальних умов використання, включно зі стрибками напруги. Наприклад: 

  • Ваша система випадково впала зі столу, й екран розбився або тріснув.
  • Стрибок напруги під час грози значно пошкодив компоненти вашого комп’ютера.
  • На клавіатуру розлилася кава, і ступінь пошкоджень невідомий.

Приклади пошкоджень, на які послуга не розповсюджується:

  • Корпус тріснув, але система, як і раніше, справно працює.
  • Ви залишили свій комп’ютер у метро (або іншим чином втратили сам пристрій).
  • Система використовується під дощем, і ви втратили роботу, виконану за цілий день, оскільки комп’ютер перестав працювати.
  • Стилус або акумулятор встановлені неправильно.

Серед додаткових переваг сервісу також той факт, що ІТ-відділам компаній не потрібно буде закуповувати й зберігати запасні частини для лагодження пошкоджених комп’ютерів. Крім того, засоби комплексної діагностики Lenovo виявляють приховані пошкодження, які могли залишитися не поміченими та відповідно не усунутими.

Додаткові сервіси Lenovo, що заощаджують час

Для комерційних пристроїв, таких як ноутбуки ThinkPad та ThinkBook, компанія Lenovo пропонує три варіанти додаткової сервісної підтримки, в залежності від потреб користувачів та того, чи є критично важливою безперервна робота: 

  • Базовий рівень підтримки. В разі будь-яких несправностей користувач має відвезти свій пристрій у сервісний центр, де йому проведуть діагностику та відремонтують. Навіть із базовою підтримкою ви можете розраховувати на безперервність роботи. Якщо користувач заздалегідь повідомить представника авторизованого сервісного центру, то може отримати пристрій на заміну, доки його техніка знаходиться в ремонті. Проте для ще комфортнішої роботи й економії часу є наступні рівні підтримки.
  • Виїзний сервіс — це рівень підтримки, який дозволяє вам навіть не витрачати час на поїздки до сервісного центру. За можливості фахівець Lenovo допоможе віддалено, без виїзду інженера. Якщо виправити несправності віддалено неможливо, то буде сформовано замовлення до інженерів сервісного центру на виїзд, і ремонт відбуватиметься на території замовника. Якщо з якихось причин ремонт на стороні замовника не можливий, то сервісний центр привезе вам для тимчасового користування аналогічний за технічними можливостями пристрій, а пошкоджений забере для подальшого відновлення.
  • Комплексна преміум підтримка — це найвищий рівень сервісу, який дозволяє отримати все, що було описано в попередніх пунктах, а також цілодобову лінію підтримки із кваліфікованим фахівцем Lenovo, пріоритет щодо постачання компонентів, а також підтримку в налаштуванні та роботі зі стороннім програмним забезпеченням. Тобто навіть якщо проблеми користувача стосуються не безпосередньо роботи пристрою (фізичної несправності чи збою операційної системи), а пов’язані зі стороннім софтом, наприклад Adobe Photoshop чи будь-яким іншим, то фахівці Lenovo допоможуть із налаштуванням та вирішенням проблеми.

Для тих, чий основний пріоритет — безпека даних, хто скутий суворими рамками договорів конфіденційності, та тих, хто хоче зекономити при заміні HDD чи SSD, компанія Lenovo пропонує послугу «Залиш накопичувач собі».

Ця послуга допоможе продовжити працювати з даними з твого пристрою, навіть якщо довелося здати його в сервіс. Персональні фото та відео або інформація, обмежена договорами конфіденційності, залишаться фізично у ваших руках. 

«Інженер вилучає накопичувач, віддає його вам і забирає в обслуговування основний девайс. І коли ваш пристрій відремонтують, ваш накопичувач встановлюють назад, перевіряють коректність роботи ноутбука й остаточно віддають вам», — розповідає Микола Антонюк.

Чи можна продовжити дію базової гарантії на побутових пристроях? 

До кінця дії базової гарантії на комп’ютерну техніку користувач може додатково придбати подовжену гарантію до 4 років на користувацькі пристрої та до 5 років на комерційні пристрої. Продовження гарантії від Lenovo починає діяти відразу після закінчення звичайного гарантійного терміну, передбаченого для вашого пристрою. 

Послуга передбачає такий самий рівень сервісу з ремонту або заміни пристрою, як і основна гарантія. Тобто в разі виникнення несправностей або поломок ноутбука ви ще наступний рік чи два отримуватимете підтримку протягом 5 робочих днів для комерційних пристроїв та протягом 14 для користувацьких. Усе, що для цього потрібно, — до кінця строку дії основної гарантії придбати послугу її продовження. 

Крім того, користувач із подовженою гарантією також зможе отримувати всі переваги додаткової підтримки, наприклад, виїзного сервісу. З виїздами інженерів, цілодобовими консультаціями та допомогою з налаштування програмного забезпечення. 

Чи можна комбінувати різні додаткові сервіси?

Всі описані сервіси можна комбінувати відповідно до ваших потреб. Якщо ви часто використовуєте свій пристрій в агресивних умовах (на виробництві, біля води чи в подорожах), то вам, імовірніше, знадобиться «Захист від випадкових пошкоджень». 

Проте, якщо життєвий цикл ноутбука, за вашими розрахунками, має перевищувати термін базової гарантії, то вам підійде продовження гарантійного обслуговування. При цьому ви вільні вирішувати чи купувати «Виїзний сервіс» або «Комплексну преміум підтримку», спираючись на ваші задачі та їхню терміновість. 

Дізнатись ще більше про сервіси та придбати їх можна в офіційному інтернет-магазині shop.lenovo.ua.